Service Manager Operations Lead

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare


Descrierea postului și rezumatul
Echipa de operațiuni este responsabilă pentru a servi ca parteneri strategici de afaceri în IT și alte unități funcționale, precum și în liniile de servicii. Obiectivul principal al acestei echipe este de a identifica tendințele de performanță a datelor calitative și cantitative legate de operațiunile IT și de a propune soluții/servicii inovatoare conducerii IT și părților interesate de afaceri.



Cerințe și preferințe:


Calificări de bază:

Gradul minim obligatoriu: Diploma de liceu

Ani minimi de experiență: 6 an(i)


Calificări preferate:

Gradul preferat: Licență

Domenii de studiu preferate:

Certificare(e) în tehnologia informației Preferate: ITIL, Six Sigma , Cunoștințe/Abilități preferate Azure :




Demonstrează abilități intime și/sau un record dovedit de succes ca lider de echipă în metodologiile IT, ofertele de servicii și afacerile firmei la nivel național, inclusiv:

- Lucrul în sisteme standard de industrie, la scară largă, în zona alocată, care va fi unul sau mai multe dintre următoarele, inclusiv Microsoft Azure, Amazon Web Services (AWS), ServiceNow, Platform/Compute, Storage, Database, Web & App, Messaging and Collaboration, Configuration Management and/sau Security Operations; și,

- Demonstrarea abilităților analitice și financiare pentru a prognoza bugetele de operare și cererile de resurse în serviciile noastre cloud și de găzduire.


Demonstrează abilități intime și/sau un record dovedit de succes ca lider de echipă în următoarele domenii:

- Performanta ca lider de echipa; antrenarea și conducerea membrilor echipei pentru a genera o viziune, a stabili direcția, a dezvolta și a motiva membrii;

- Guvernarea, sprijinirea și monitorizarea serviciilor IT operaționale ale infrastructurii întreprinderii; și demonstrează cunoștințe de lucru despre procesele lean;

- Lucrul cu echipele tehnice și procesul de escaladare, aderarea la procesele de management al serviciului, lansare, modificare, configurare, incidente și probleme; să dezvolte și să furnizeze rapoarte de management frecvente, inclusiv managementul performanței, raportarea acordului de nivel de serviciu (SLA) și raportarea financiară;

- Gestionarea contractelor de suport pentru furnizori, acordurilor de licență și bugetare, inclusiv monitorizarea și raportarea privind recuperarea costurilor pentru serviciile gestionate;

- Utilizarea unei metodologii agile pentru a răspunde rapid solicitărilor de servicii pentru a satisface cerințele părților interesate;

- Aplicarea principiilor Bibliotecii de infrastructură a tehnologiei informației (ITIL) pentru a furniza servicii de calitate clienților interni ai firmei, acționând ca punct principal de contact pentru serviciile de infrastructură și gestionarea zonei respectând standardele ITIL;

- Exercitarea unei judecăți independente pentru a escalada problemele pentru rezolvare și pentru a îndeplini acordurile privind nivelul de servicii;

- Gestionarea relațiilor la nivelul organizației globale la mai multe niveluri;

Identificarea și abordarea nevoilor clienților prin dezvoltarea și susținerea unor relații extinse cu clienții folosind abilități de creare de rețele, negociere și persuasiune pentru a identifica și oferi potențiale noi oportunități de servicii;

- Pregătirea și prezentarea de materiale scrise și verbale complexe, inclusiv cele care articulează modificări tehnice; și,

- Traducerea cunoștințelor specifice industriei în oportunități de îmbunătățire a serviciilor care produc rezultate cuantificabile.




Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la PwC Romania pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la PwC Romania pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are PwC Romania locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?