Descriere
Autoritatea de operațiuni IT oferă cunoștințe de specialitate pentru a identifica, conduce și furniza nevoile în schimbare ale clienților / afacerii / utilizatorilor (cu privire la cerințele IT) și pentru a asigura satisfacția clienților cu produsele și serviciile IT Vodafone, în conformitate cu strategia de management al serviciilor pentru clienți. Responsabil pentru sarcinile atribuite prin gestionarea ciclului de viață IT pentru toți utilizatorii finali. Autoritatea pentru operațiuni IT se concentrează pe operarea, administrarea și întreținerea aplicațiilor, serviciilor, sistemelor și soluțiilor atribuite în ceea ce privește întreținerea și administrarea, gestionarea incidentelor, managementul problemelor, schimbarea și managementul lansărilor și managementul furnizorilor, pentru a genera îmbunătățiri prin inovare, tehnici de bune practici și colaborare. De obicei, raportează managerului senior de operațiuni IT.
Responsabilitatea Serviciului
- Asiste, consiliază și livrează planul de operațiuni IT pentru a permite realizarea strategiei de tehnologie;
- Conduce livrarea acțiunilor adecvate pentru a menține sistemul/serviciul în stare bună de funcționare, prevenind apariția incidentelor și restabilind sistemul/serviciul la funcționarea normală în conformitate cu obiectivele și KPI-urile;
- Lucrează eficient cu colegii pentru a furniza aplicațiile, sistemele și soluțiile necesare pentru toți utilizatorii finali, legate de gestionarea incidentelor, managementul problemelor, managementul modificărilor și versiunilor și gestionarea furnizorilor;
- Identifică tendințele de operare IT, sugerează îmbunătățiri pentru procesele, procedurile și interfețele de afaceri legate de operațiunile IT și activitățile de întreținere, asigurând eficiența operațională pentru toate aplicațiile și suportul;
- Contribuie la planificarea resurselor pentru a îndeplini cerințele generale și a asigura eficacitatea zonei;
- Înțelege nevoile prin întreținere preventivă, eficiență îmbunătățită și aplicații optimizate și sprijină proiectele end-to-end care îmbunătățesc satisfacția clienților și angajaților;
- Conduce activități în sprijinul automatizării și digitizării, planificarea capacității, analizarea, raportarea și investigarea valorilor de performanță a serviciilor;
- Menține relații solide și lucrează îndeaproape cu echipele de dezvoltare, colegii de tehnologie și furnizorii pentru a oferi suport și cooperare în planificarea, implementarea și testarea noilor servicii și funcții noi;
- Folosește cunoștințele de bune practici pentru a înțelege prioritățile echipei și pentru a rezolva incidentele și a interacționa cu echipele de linie întâi și cu furnizorii în ceea ce privește rezolvarea incidentelor;
- Poate oferi îndrumări informale personalului junior.
Aptitudini
Monitorizați și diagnosticați
Răspuns la incident
DevOps
Securitate
Inginerie software
Automatizare și robotică_2022
Cloud_FRHR
Analiza datelor și perspective
Gândire critică
Orientare către client
Managementul serviciilor și livrărilor