Service Manager with German

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Data publicării 16 septembrie 2022


Locație


Timisoara, Timis, RO-Romania


Actele companiei


Despre Atos


Atos este lider global în transformarea digitală, cu 107.000 de angajați și venituri anuale de peste 11 miliarde EUR. Numărul unu european în domeniul securității cibernetice, cloud și dedicate computing, Grupul oferă soluții personalizate end-to-end pentru toate industriile din 71 de țări. Un pionier în servicii și produse de decarbonizare, Atos se angajează să facă un digital sigur și decarbonizat pentru clienții săi.


Scopul Atos este de a ajuta la proiectarea viitorului spațiului informațional. Expertiza și serviciile sale sprijină dezvoltarea cunoștințelor, educației și cercetării într-o abordare multiculturală și contribuie la dezvoltarea excelenței științifice și tehnologice. În întreaga lume, Grupul le permite clienților și angajaților săi, precum și membrilor societăților în general să trăiască, să lucreze și să se dezvolte sustenabil, într-un spațiu informațional sigur și securizat.


Noi căutăm


Managerul de servicii are responsabilitatea de a se asigura că serviciile sunt furnizate în conformitate cu Descrierea serviciului și că toate obiectivele de nivel de serviciu sunt atinse.


Activitățile de zi cu zi necesită coordonarea și revizuirile operaționale cu echipele de livrare, pentru a furniza serviciul conform SLA-urilor contractuale. De asemenea, TSM are grijă ca calitatea serviciilor să fie menținută și identifică domenii de îmbunătățire continuă.


Responsabilități cheie


Responsabilitățile unui Manager de servicii includ, dar nu se limitează la acestea


  • Acționând ca interfață unică pentru echipele de livrare care interacționează cu clientul și cu managerul de livrare a serviciilor ca o garanție pentru ca sarcinile operaționale să fie gestionate cu succes de-a lungul ciclului de viață al contractului
  • Implementarea politicilor și standardelor relevante, inclusiv respectarea politicilor de securitate
  • Participarea la revizuirile serviciilor și întreprinderea acțiunilor corespunzătoare
  • Asistență (crearea și validarea soluțiilor) pentru up-selling limitat în domeniul de aplicare dedicat
  • Înțelegerea organizației clienților, a conținutului contractului, a contextului de afaceri și a priorităților
  • Acționând ca primul nivel de escaladare pentru echipele tehnice specifice turnului pentru toate serviciile din domeniu
  • Coordonarea echipelor de livrare folosind principiul Top of Stack, inclusiv implicarea Cross Tower (acolo unde este necesar)
  • Asigurarea că procesele Atos Standard Management Model sunt aplicate și urmate pentru serviciile din domeniu
  • Evaluarea si gestionarea solicitarilor clientilor
  • Conducerea/asigurarea finalizării proceselor de acceptare a serviciului, validare tehnică și predare pentru noul domeniu de aplicare


Profilul dorit


Studii De preferință diplomă universitară tehnică sau o calificare similară.


Abilități profesionale


  • Cunoașterea de bază a serviciilor IT și a infrastructurii IT;
  • Cunoștințe avansate Microsoft Office, de exemplu Office 365, Excel Reporting;
  • Fundația ITIL este un plus;
  • Asistență clienți / Livrare globală de servicii.


Abilități comportamentale


  • Bune abilități de coordonare. Păstrați înregistrări și prioritizați abordările strategice pentru a vă asigura că sunt urmați pașii corecti;
  • Bune abilități interpersonale atât verbal cât și scris. Ascultare precisă și capacitatea de a urma/da instrucțiuni;
  • Stabilirea obiectivelor și planificarea. Abilitatea de a acționa proactiv;
  • Abilitatea de a stabili priorități și de a face mai multe sarcini. Jonglerea cu diferite activități de muncă și mutarea atenției de la o sarcină la alta, astfel încât calitatea și eficacitatea să nu fie compromise;
  • Cunoaștere excelentă atât a limbii engleze germane.


Atos oferă nu numai un loc de muncă provocator și interesant, ci și o experiență de lucru plină de satisfacții, cu compensații competitive și pachete de beneficii


  • Instruire și certificări În desfășurare Formare aprofundată cu produse și tehnologii actuale și emergente;
  • Beneficii flexibile Program medical, Beneficii sportive, Tichete de prânz, Telefon mobil, Laptop;
  • Compensare Pachet salarial competitiv;
  • Zile suplimentare de concediu; Alăturați-vă echipei noastre dinamice și vă veți găsi într-un mediu divers și provocator din punct de vedere cultural, în care nu numai că vă veți folosi abilitățile și cunoștințele, ci vă veți extinde și vă îmbogăți experiența participând la proiecte internaționale.


Aici, la Atos, dorim ca toți angajații noștri să se simtă apreciați, apreciați și liberi să fie cine sunt la locul de muncă. Procesele ciclului de viață al angajaților noștri sunt concepute pentru a preveni discriminarea împotriva oamenilor noștri, indiferent de identitatea sau expresia de gen, orientarea sexuală, religie, etnie, vârstă, neurodiversitate, statutul de dizabilități, cetățenie sau orice alt aspect care îi face unici. Pe tot globul, am creat o varietate de programe pentru a integra cultura Atos a incluziunii și depunem eforturi pentru a ne asigura că toți angajații noștri au șanse egale de a contribui și de a simți că sunt exact acolo unde le este locul.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Atos pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Atos pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Atos locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?