Vă place să sprijiniți clienții în rezolvarea problemelor complexe de afaceri și vă place să rămâneți în fruntea curbei tehnologice? Îți place să dezvolți și să consolidezi relațiile existente cu clienții și să construiești pentru ei propuneri de valoare puternice? Dacă aveți experiență în furnizarea clienților cu proiectarea și construirea de soluții de management al serviciilor corporative de înaltă performanță, atunci dorim să vă alăturați Accenture și să ne ajutați clienții să utilizeze suita de soluții ServiceNow care utilizează propunerea de valoare Accenture pentru a proiecta, construi și opera soluții bazate pe ServiceNow de vârf. tehnologie.
În calitate de Consultant Tehnic/Dezvoltator Accenture ServiceNow, veți fi responsabil cu proiectarea/dezvoltarea/implementarea diferitelor soluții ServiceNow. Veți folosi Service Management/ServiceNow existent și cunoștințele de piață și expertiza tehnică pentru a sprijini diferitele nevoi ale clienților și pentru a ajuta la dezvoltarea propunerilor de valoare.
Accenture este cel mai mare partener de servicii profesionale ServiceNow, cu peste 10.000 de resurse la nivel global. Accenture ServiceNow Global Practice este responsabilă să construiască, să vândă și să furnizeze soluții care se bazează pe produsele ServiceNow (IT, securitate, resurse umane, serviciu pentru clienți și aplicații de platformă). Portofoliul nostru cuprinde vânzarea produselor ServiceNow, implementarea soluției și întreținerea/managementul pe termen lung (Application Management Services).
Responsabilitati cheie:
- Contribuiți la implementarea ServiceNow Solution, în funcție de rolul dvs. într-un proiect, care ar putea include activități precum: configurarea sistemului, dezvoltarea de caracteristici personalizate pe partea client și server, consultanță tehnică, pregătirea specificațiilor tehnice, suport pentru testare, suport pentru lansare și altele.
- Urmați standardele de implementare și cele mai bune practici tehnice.
- Oferiți expertiză în probleme tehnice, legate de platforma ServiceNow.
- Înțelegeți nevoile afacerii și nevoile de standardizare a proceselor și includeți acest lucru în proiectare și livrabile.
Asta ai deja:
- Diplomă universitară sau echivalentă într-un domeniu legat de IT.
- Înregistrări dovedite în proiecte de implementare a aplicațiilor client/server și web.
- Experiență de lucru în mediu agil de dezvoltare software (Scrum/Kanban).
- Automotivare și capacitatea de a lucra în echipe auto-organizate.
- Abilități puternice de comunicare, prezentare și scriere tehnică.
- Cunoștințe de lucru în limba engleză.
Iată ce ar fi avantaj pentru tine:
- Experiență anterioară de implementare a ServiceNow. Este necesar un certificat(e) de administrator certificat ServiceNow și/sau de dezvoltator de aplicații.
- Experienta cu alte software ITSM (ex. BMC, Landesk, Cherwell, Heat, Axios, HP etc.) reprezinta un mare avantaj.
- Experiență de integrare a sistemului utilizând servicii web și alte tehnologii bazate pe web, cum ar fi XML, HTML, AJAX, CSS, HTTP, REST/SOAP
- Experiență cu baze de date relaționale (de ex. MySQL, Oracle)
- Cunoștințe despre managementul și operațiunile serviciilor IT. Procesele de livrare a serviciilor ITIL și certificările ITIL v3 sau ITIL4 reprezintă un mare avantaj.
Noi oferim:
- Pachete de beneficii
- Pachete de instruire pe diverse domenii ServiceNow și/sau Management Service și posibilitatea de a obține certificare(e)
- Echipe internaționale și mediu multilingv
- Acces la cele mai noi soluții de înaltă tehnologie și oportunitatea de a vă specializa în alte tehnologii
- Abilitatea de a învăța de la cei mai buni experți IT de pe piață
- Lucrează de acasă
- Călătorie (opțional)