Services Engineer

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare





Rezumatul descrierea postului
Oferă expertiză în succesul susținut și creșterea clienților în ciclul de viață post-vânzare prin instruire, servicii profesionale, asistență tehnică, reînnoiri, atingerea rezultatelor, reținere, extindere și susținere a clienților cu accent digital. Responsabil pentru calitatea muncii proprii. Supuse supravegherii directe a operațiunilor/instrucțiunilor de lucru prescrise/verificarea sistemelor. Se execută într-un cadru de operațiuni bine definit. În general, există o secvență pas cu pas de sarcini operaționale standard care trebuie urmate pentru a obține un rezultat final.

Descrierea postului


Roluri și responsabilități
  • Contribuiți la implementarea soluțiilor MES utilizând Suita de software. Produse tehnice proprii pe parcursul întregului ciclu de viață al proiectelor. Implicați-vă de-a lungul întregului ciclu de viață al proiectelor atribuite, participând la deciziile privind arhitectura, designul și funcționalitatea pentru a menține programele pe drumul cel bun în ceea ce privește bugetul, timpul și așteptările clienților. Lucrați îndeaproape cu clientul pentru a le înțelege nevoile și pentru a dezvolta strategii adaptate organizației lor prin evaluări ale șantierului. De asemenea, faceți recomandări standard privind fluxul de lucru, aplicație, interfață, rapoarte, testare și încărcări către clienți prin procesul de implementare. Este responsabil pentru pregătirea și suportul pentru lansare, precum și pentru controalele post-live și va trebui să lucreze în colaborare cu membrii echipei interne și clienții pentru a asigura satisfacția clienților
  • Dezvoltarea cunoștințelor conceptuale ale disciplinei profesionale. Poate include roluri de suport cu expertiză specializată sau cunoștințe tehnice într-un domeniu larg.
  • Aplica cunostinte generale de afaceri dezvoltate prin educatie sau experienta trecuta. Înțelege modul în care munca propriei echipe contribuie la zonă.
  • Rezolvă problemele folosind procedurile stabilite. Consultă supervizorul sau mai mulți membri seniori ai echipei pentru probleme în afara instrucțiunilor/parametrilor definiți.
  • Colaborează cu alții pentru a rezolva probleme. Pentru rolurile care se confruntă cu clienții, dezvoltă relații puternice cu clienții și servește drept interfață între client și GE. Schimbă informații tehnice, pune întrebări și verifică înțelegerea.

Calificări necesare
  • Pentru roluri din afara SUA - Acest rol necesită experiență de bază în Servicii și Servicii de implementare digitală. Nivelul de cunoștințe este comparabil cu o diplomă de licență de la o universitate sau un colegiu acreditat (sau o diplomă de liceu cu experiență relevantă).
  • Pentru roluri în SUA - diplomă de licență de la o universitate sau colegiu acreditat (sau o diplomă de liceu/GED cu cel puțin 6 ani de experiență în Grup(e)/Funcție(e) de familie de locuri de muncă).

Caracteristicile dorite
  • Abilități puternice de comunicare orală și scrisă. Abilitatea de a documenta, planifica, comercializa și executa programe.

Notă

Pentru a respecta cerințele legale privind imigrația din SUA și alte cerințe legale, este necesar să specificați numărul minim de ani de experiență necesar pentru orice rol cu ​​sediul în SUA.

Pentru rolurile din afara SUA, pentru a asigura conformitatea cu legislația aplicabilă, JD-urile ar trebui să se concentreze pe nivelul substanțial de experiență necesar pentru acest rol și NU ar trebui utilizat un număr minim de ani.




Informații suplimentare


Asistență pentru relocare oferită:
Nu

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la GE Digital pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la GE Digital pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are GE Digital locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?