Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Pentru o companie care activează în domeniul agrar (vânzare utilaje, închiriere, reparații utilaje agricole), căutăm:
ᴍᴇᴄᴀɴɪᴄ ᴛʀᴀᴄᴛᴏᴀʀᴇ
💻 Responsabilități:
- Scrierea de oferte prin folosirea sistemului de contabilitate intern și a pachetului Microsoft Office (Outlook, Word etc.);
- Menține o relație strânsă cu echipa de vânzări de piese și utilaje;
- Identifică nevoile clienților pentru întreținerea preventivă și reparații în garanție.
🔑 Candidatul ideal:
- Experiență de minim 5 ani în domeniul de reparații utilaje agricole;
- Cunoștințe în mecanică, hidraulică, electronică și în diagnosticarea și identificarea erorilor cu ajutorul aparaturii de diagnoză;
- Competență în folosirea calculatorului pentru identificarea online a pieselor defecte;
- Reparații (Mecanice, hidraulice, electronice, pneumatice) pe teren la client sau în atelierul dotat cu aparatură și scule moderne;
- Gândire socială și antreprenorială.
🎁 Ofertă:
- Salariu competitiv (salariu de bază plus bonusuri);
- Loc de muncă pe termen lung cu posibilitatea de avansare;
- Mod de lucru bine organizat etc.
📧📄 Așteptăm CV-urile Dvs pe adresa de e-mail: . Doar candidații selectați vor fi contactați.
🔏 Vă informăm că datele dumneavoastră vor fi prelucrate de către SOLUTIONfactory în scopul recrutării de personal, având ca scop angajarea candidaților care să corespundă abilităților profesionale stabilite. Puteți să vă retrageți consimțământul prin transmiterea unui e-mail la adresa companiei oricând. Vă mulțumim.