Shared service centre team lead – General ledger, and Closing

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Un instantaneu al zilei dvs.: veți fi responsabil pentru situațiile financiare periodice din zona dvs. de responsabilitate (situații financiare lunare, trimestriale și anuale) în conformitate cu IFRS Cum veți avea un impact:
  • În rolul dvs. de șef de echipă - Registrul general și închiderea, veți fi responsabil pentru situațiile financiare periodice din zona dvs. de responsabilitate (situații financiare lunare, trimestriale și anuale), în conformitate cu IFRS, ținând cont de liniile directoare interne în diverse și complexe sisteme IT, de exemplu :
○ Reconcilierea conturilor G/L ○ Sprijin pentru raportarea impozitului pe vânzări ○ Sold de deschidere (reportare) ○ Sprijin pentru hub-uri și companii ○ Monitorizarea provizioanelor și angajamentelor legate de afaceri, a veniturilor amânate ○ Subiecte legate de angajați ○ Evaluarea stocurilor ○ Înregistrarea jurnalului / monitorizarea conturilor GL ○ Activități de închidere la sfârșitul perioadei ○ Raportarea IFRS în ESPRIT și Adstar pentru SC, BU și SF, Actual, FC și Comparabilitate
  • Conducerea centrului regional de servicii de partajare Contabil general și echipa de contabilitate de închidere și parteneriat cu proprietarul/centrul de competențe global pentru a furniza cărți și înregistrări precise și pentru a respecta procesele/standardele globale
  • Veți acționa ca o persoană de contact competentă pentru diverse întrebări legate de domeniul dvs. de responsabilitate și vă veți sfătui echipa cu privire la problemele contabile
  • Coordonezi strâns cu alte departamente, țări, regiuni
  • Implementarea și executarea noilor reglementări contabile și controale interne fac parte din responsabilitatea dumneavoastră
  • Acționați ca un model de urmat în proiecte de optimizare a proceselor, armonizare, automatizare, digitalizare și standardizare
  • Apreciezi comunicarea și colaborarea eficientă cu părțile interesate interne și externe
  • Sprijiniți procesul de audit extern trimestrial și anual prin furnizarea de informații în timp util și rezolvarea calitativă a întrebărilor din partea auditorului (dacă este cazul pentru țările/entitățile juridice desemnate)
  • Implementarea, urmărirea și îmbunătățirea continuă a KPI-urilor
  • Identificați în mod proactiv problemele de livrare a serviciilor și luați măsurile adecvate, promovați inițiativele de îmbunătățire a performanței și utilizarea celor mai bune practici.
  • Contribuie în mod continuu la îmbunătățirea performanței întregului centru de servicii partajate
Ce aduci
  • Licenta in Contabilitate sau domeniu conexe
  • Educație ca profesionist contabil
  • 7 ani plus de experiență în contabilitate operațională, în special în registrul general și activitățile de închidere
  • Experiență în leadership financiar, cu succes dovedit în conducerea echipelor prin procese de management al schimbării
  • Atitudine antreprenorială și dornic de a conduce la transformare
  • Oameni orientați și angajați să stimuleze creșterea personală a echipei
  • Abilități puternice de comunicare scrisă și verbală, cu pasiune puternică pentru organizare, îmbunătățirea proceselor și structura
  • Experiență de lucru într-un mediu de lucru cu adevărat multicultural
  • Înțelegerea de la capăt la capăt a proceselor de afaceri în peisajul ERP (de exemplu, SAP FI, ​​CO)
  • Cunoștințe contabile IFRS și GAAP locale.
  • Natura ta deschisă și comunicativă, precum și abilitățile fluente ale limbii engleze completează profilul tău
Despre echipă În funcțiile noastre corporative și de afaceri, permitem organizației noastre să-și atingă obiectivele furnizând cele mai bune servicii și soluții în domeniile IT, HR, finanțe, imobiliare, strategie și tehnologie și multe altele. În compania noastră, oferim un portofoliu larg de tehnologii, servicii și soluții de ultimă oră pentru producția centralizată și descentralizată de energie, având reprezentate afaceri din toate Diviziile (Generație, Aplicații Industriale, Transport și Afaceri Energii Noi). Vă veți raporta la șeful local al Centrului de servicii partajate, făcând parte atât din comunitatea financiară locală, cât și dintr-o rețea internațională de specialiști în contabilitate. Verificați videoclipul: Cine este Siemens Energy? La Siemens Energy, suntem mai mult decât o simplă companie de tehnologie energetică. Întâmpinăm cererea în creștere de energie în peste 90 de țări, asigurându-ne totodată că clima noastră este protejată. Cu peste 92.000 de angajați dedicați, nu numai că generăm energie electrică pentru peste 16% din comunitatea globală, dar folosim și tehnologia noastră pentru a ajuta la protejarea oamenilor și a mediului. Echipa noastră globală se angajează să transforme energia durabilă, fiabilă și accesibilă în realitate, depășind limitele a ceea ce este posibil. Susținem o moștenire de 150 de ani de inovație care ne încurajează căutarea de oameni care să ne sprijine concentrarea asupra decarbonizării, noilor tehnologii și transformării energetice. Angajamentul nostru față de diversitate Din fericire pentru noi, nu suntem toți la fel. Prin diversitate generăm putere. Funcționăm pe incluziune, iar energia noastră creativă combinată este alimentată de peste 130 de naționalități. Siemens Energy celebrează caracterul – indiferent de originea etnică, sex, vârstă, religie, identitate sau dizabilitate. Energizăm societatea, întreaga societate și nu discriminăm pe baza diferențelor noastre. https://jobs.siemens-energy.com/jobs

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Siemens Energy pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Siemens Energy pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Siemens Energy locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?