Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Ce asteptari avem de la tine?
- Sa ai cunostinte de dezvoltare si administrare site-uri web, magazine online de vanzare, online marketing;
- Sa fii o persoana organizata, responsabila, implicata si cu o buna capacitate de intelegere a tuturor ariilor de activitate ale companiei;
- Sa ai cunostinte in vanzarea de produse, gestionarea stocurilor;
- Sa ai cunostinte si/sau experienta in utilizarea unui soft integrat;
- Sa cunosti limba engleza cel putin la nivel mediu;
- Sa fii serios si sa ai abilitatea de a lucra in echipa;
- Sa iti doresti sa ne dezvoltam impreuna;
Ce ar trebui sa faci?
- Sa administrezi magazinul de vanzari online al companiei, sa preieri comenzile plasate de catre clienti, sa comunici cu depozitul in vederea pregatirii si livrarii comenzilor preluate;
- Sa gestionezi site-ul companiei si la nevoie, sa ajuti la dezvoltarea lui sau a altor site-uri adiacente;
- Sa te asiguri de acuratetea datelor preluate in magazinul online din sistemul informatic;
- Sa mentii in permanenta legatura cu Departamentele de Vanzari si de Achizitii ale companiei;
- Sa inveti produsele si sa poti gestiona intr-un mod cat mai eficient activitatea pentru care raspunzi;
Ce iti oferim noi:
- Venit atractiv format din salariu fix si tichete de masa, la care se poate adauga bonus pentru performanta, functie de raportul asteptari/realizari;
- Acces la ultimele tehnologii si echipamente IT;
- Training-uri pentru pregatire si dezvoltare profesionala;
Ce este important sa cunosti despre noi:
- Activam in domeniul ambalajelor de unica folosinta de peste 14 ani.
- Oferim conditii optime de munca si asiguram resursele necesare pentru o activitate performanta si invatare continua.
- Suntem preocupati in ceea ce priveste satisfactia si motivarea echipei noastre.
- Sustinem o cultura bazata pe dezvoltare continua, motivare si performanta.
- Avem soft-uri si metode eficiente care ne ajuta sa obtinem cele mai bune rezultate si sa ne gandim constant la dezvoltare, atat de business, cat si individuala.
- Relatiile pe care le-am dezvoltat, atat cu furnizorii nostri, cat si cu clientii, se bazeaza pe respect, incredere, apreciere si profesionalism. Apreciem reusitele, dar trebuie sa si invatam din greseli.