Site Logistic Manager

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Candidatul ideal


Studii superioare cu profil tehnic sau economic
Minim 2 ani experienta profesionala relevanta in logistica
Minim 3 ani experienta manageriala (obligatoriu conducere de echipe)
Abilitati de coordonare si managementul echipei;
Promovarea spiritului de echipa;
Abilitati de analiza, rezolvare probleme și luare de decizii sub presiunea timpului; asumarea responsabilitatii;
Initiativa, orientare spre client si rezultate;
Abilitati excelente de comunicare, relationare interpersonala, persuasiune si influentare.
Cunostinte de management de proiect;
Cunoastinte despre managementul si planificarea activitatilor logistice, managementul stocurilor
Cunostinte despre sistemul de management al calitatii;
Cunostinte de probleme juridice (sanatate, siguranta, mediu);
Cunostinte de operare calculator (MS Office, baze de date);
Cunostinte de limba engleza – nivel avansat
Carnet de conducere – categoria B

Descrierea jobului

Scopul postului:

Managementul proceselor si a resurselor din centrele de distributie primare si secundare in vederea atingerii obiectivelor de performanta si costuri. Conduce si pregateste strategic procesele de depozitare materii prime, materiale si produse finite, suport linii de imbuteliere, pregatire si incarcare camioane comenzi client.

Responsabilitati:

Planificarea tuturor resurselor necesare desfasurarii activitatii in conditii optime
Coordonarea activitatii echipelor din subordine in vederea atingerii si imbunatirii indicatorilor de performanta; stabilirea planurilor de dezvoltare profesionala
Participarea la sedintele privind planificarea cererii de marfa si productie
Urmarirea indicatorilor de performanta si productivitate, minimizarea costurilor specifice activitatii, inclusiv in relatia cu departamentele deservite
Planificarea si coordonarea activitatii de reambalare conform planificarii
Urmarirea trasabilitatii produselor finite
Urmarirea si analiza rotatiei ambalajelor conform procedurilor de calitate
Calcularea si evaluarea nevoilor de depozitare produse finite si aprobarea derogarilor de la planul general de depozitare, cu anticiparea nevoilor de depozitare pentru minim un an in avans
Supervizarea activitatii de programare camioane la incarcare si respectarea timpilor de incarcare, cu comunicarea catre echipa de transport a eventualelor probleme din acest proces
Asigurarea conditiilor de depozitare a produselor conform conditiilor tehnice si a normelor interne
Urmarirea asigurarii unor servicii de calitate din partea operatorilor logistici pentru clientii companiei
Verificarea corectitudinii documentelor legate de insotirea marfii emise de personalul de la facturare
Mentinerea unei bune colaborari cu celelalte departamente in vederea implementarii sistemului de imbunatatire continua “World Class Supply Chain”
Participarea la procesul anual de bugetare, gestionarea bugetului alocat, incliv CAPEX
Investigarea cauzelor care conduc la daune in manipulare sau lipsa in stocuri si ducerea la indeplinire a masurilor corective
Participarea la selectarea si recrutarea pentru posturile vacante din departament;
Participarea la auditurile interne;
Realizarea rapoartelor specifice si transmiterea acestora catre managementul Local/Grup sau alti parteneri in functie de situatie.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Bergenbier S.A. pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Bergenbier S.A. pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Bergenbier S.A. locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?