SME Account Specialist - Iasi

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Competente, cunostinte si experienta:

  • Procesare text
  • Tabele
  • Grafice
  • Servicii clienti
  • Comunicare
  • Negociere
  • Limba engleza
  • Management program
  • Cunostinte legate de Internet si service de date

Descrierea jobului

  • Stabileste si mentine contactul cu persoana de contact alocata din partea clientului;
  • Construirea unei relatii armonioase cu aceasta persoana precum si monitorizarea permanenta a conturilor acestor clienti sunt aspecte importante ale acestei pozitii deoarece au un impact direct asupra nivelului de satisfactie si fidelitate a acestor clienti fata de companie.
  • Primeste , inregistreaza si rezolva toate solicitarile venite din partea clientilor (Ex: schimbari in cont, solicitari legate de factura) contactand telefonic sau fata in fata clientul ori furnizandu-i un raspuns scris cand acesta este solicitat; Aceste responsabilitati necesita excelente cunostinte legate de functionalitatile sistemelor companiei si abilitati de aplicare a unor corectii importante ca valoare in facturile clientilor (nivel maxim de ajustare: 150 euro/zi/cont);
  • Actioneaza (in colaborare cu Direct Sales-ul SME Vodafone alocat pentru contul respectiv) direct in rezolvarea cazurilor in care clientii doresc rezilierea contractului cu Vodafone ori doresc sa renunte la o parte din abonamente; doresc reofertarea contului existent ori aditie de simuri noi ori servicii speciale. Aceasta responsabilitate implica din partea angajatului o buna intelegere a punctului de vedere al clientului si preintampinarea acestor situatii prin maximizarea satisfactiei clientului si informarea (telefonic sau via e-mail) Direct Sales-ului SME Vodafone alocat contului respectiv.
  • Furnizeaza un serviciu excelent clientilor alocati in portofoliu, raspunzand oricarei cerinte pe care clientul ar putea-o avea legata de serviciile sau produsele Vodafone;
  • Procesarea solicitarilor primite din partea Direct Sales-ul SME pentru conturile pe care Direct Sales-ul SME le are in administrare: de exemplu: solicitari de dezactivare a anumitor servicii Vodafone, cereri de deconectare a simurilor ca efect negativ a procesului de negociere intre Direct Sales si client; modificari in contul clientilor ca urmare a solicitarii venite de la client prin intermediul Direct Sales-ul SME cu care colaboreaza; oferirea catre Direct Sales-ul SME de informatii din contul clientului, informatii menite sa ajute Direct Sales-ul SME in negocierea contractelor cu clientii alocati in portofoliu.
  • Proceseaza comenzile de aparate solicitate de client sau de Direct Sales-ul SME ca urmare a unei solicitari venite de la client sau in urma semnarii cu clientul a unui contract nou de servicii.
  • Inregistreaza in aplicatiile care-I stau la dispozitie toate motivele de nemultumire ale clientilor;
  • Apeleaza clientii cu scopul de a-i informa despre efectuarea unor lucrari programate;Tine evidenta propriei baze de clienti persoane juridice si contacteaza proactiv clientii cu ocazia unor evenimente diverse; si sub forma unor campanii.
  • Comunica cu toate departamentele implicate in rezolvarea problemei clientilor persoanelor juridice alocate in portofoliu – determinand care este cea mai buna solutie/alternativa.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la VODAFONE ROMANIA SA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la VODAFONE ROMANIA SA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are VODAFONE ROMANIA SA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?