Pentru clientul nostru, o companie lider în vânzările directe de produse cosmetice, produse de înfrumusețare și wellness, recrutăm un specialist în social media și comunicare online.
Specialistul în social media și comunicare online va fi responsabil pentru dezvoltarea și implementarea strategiei online a companiei, va fi responsabil pentru strategia de conținut, dezvoltarea conștientizării mărcii, generarea de trafic inbound și dezvoltarea de clienți potențiali și vânzări, planificarea și executarea comunicării pe site, notificări push și crearea împreună cu agenția digitală SEO/SEM reclame plătite.
Persoana trebuie să fie creativă, bine structurată și dispusă să învețe despre noile tehnologii și oportunitățile online pentru companie.
Responsabilitati:
- Proiectarea, construirea și menținerea prezenței în rețelele sociale - pagina și grupurile Facebook, Instagram, TikTok și YouTube folosind materiale pregătite la nivel regional sau conținut local;
- Menținerea site-ului companiei în CMS, introducerea de actualizări, traduceri de materiale pregătite regional pentru online;
- Implementarea și testarea de noi instrumente - aplicații, widget-uri etc.;
- Oferirea de suport Serviciului Clienți cu întrebările consultantului și ajutor direct și sfaturi pentru forța de vânzări a companiei;
- Pregatirea prezentarilor si instruirii online pentru angajati si echipa de vanzari;
- Briefing și implementare de materiale de recrutare online;
- Identificați tendințele și informațiile și optimizați cheltuielile și performanța pe baza acestor informații;
- Auditul concurenților;
- Măsurarea și raportarea performanței tuturor campaniilor de marketing digital și evaluarea în funcție de obiective;
- Planificarea și măsurarea tuturor campaniilor;
- Punctele de conversie ale instrumentului și optimizează canalele utilizatorilor
- Colaborează cu agenții și alți parteneri furnizori;
- Implementarea problemelor legale, a contractelor și facturilor cu agențiile și a legilor privind protecția datelor cu privire la online;
- Interacțiunea cu utilizatorii cu privire la comentarii și mesaje.
Cerințe:
- Diploma universitara (de preferinta in Marketing);
- Cunoștințe bune de pachet Microsoft Office (Excel, Word Powerpoint, Outlook);
- Experiența utilizatorului PhotoShop sau a altor editori grafici și sisteme de management web;
- Cel puțin 2 ani de experiență profesională anterioară într-un rol similar sau într-o agenție;
- Limba engleză fluent (atât scris, cât și vorbit);
- Familiarizat cu SEO;
- Cunoașterea celor mai recente tendințe online, rețelele sociale, canale și, de asemenea, experiență în promovarea activităților pentru a crește participarea;
- Foarte bune abilități scrise, de comunicare și interpersonale;
- Bun planificator, care poate identifica și organiza resursele relevante și este un bun manager de timp.
Doar candidații eligibili vor fi contactați în maximum 3 săptămâni. Toate informațiile vor fi tratate ca fiind strict confidențiale.