Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Daca iti place mediul digital si nu numai, te invitam in echipa noastra.
Compania H2On isi mareste echipa!
Calificare și cerințele specifice postului:
- Cunoștințe de utilizare PC (MS Office)
- Abilități tehnologice specifice departamentului cu clienții
- Profesionalism și responsabilitate
- Capacitate de analiză și atitudine pro-activă
- Consecvență și perseverență
- Nivel ridicat de integritate și încredere
- Excelente abilități de comunicare verbală
- Rezistență la stres
- Răbdare
- Creativitate
- Inovație
- Căutare continuă de oportunități pentru îmbunătățirea mediului de lucru
-Dezvolți, implementezi și gestionezi strategia de social media
-Analizezi rezultatele fiecărei campanii de social media
-Organizarea în vederea gestionării și implementării proiectelor
-O înțelegere foarte bună a mediului digital
-Excelente abilități de comunicare
-Cunoașterea la nivel avansat a canalelor Social Media
-Know-how-ul și cunoștințe tehnice de Facebook, Instagram, Youtube , Linkedin, Pinterest...
-O bună înțelegere a algoritmilor și metricilor.
-Creativitatea
-Atenția ridicată la detalii
-Abilitățile excelente de multitasking.
Descrierea postului:
- Postul de operator call center reprezinta interfata dintre client si companie.
- Raspunde tuturor clientilor conform procedurilor interne si transmite prin aplicatia interna comenzile catre departamentul logistic.
- Identifică problemele semnalate de client punându-i acestuia întrebări sistematice și specifice pentru o corectă diagnosticare a problemei
- Completează și actualizează permanent baza de date a departamentului.
Descriere companiei:
SC NISRE SRL , compania care detine in portofoliu brandurile H2On si illy se ocupa cu livrarea serviciului in sistem water-cooler catre persoane juridice dar si persoane fizice, in aceeasi zi.