Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Daca iti place mediul digital si nu numai, te invitam in echipa noastra.
Compania H2On isi mareste echipa!
Calificare și cerințele specifice postului:
-cunoștințe de utilizare PC (MS Office)
-abilități tehnologice specifice departamentului cu clienții
-profesionalism și responsabilitate
-capacitate de analiză și atitudine pro-activă
-consecvență și perseverență
-nivel ridicat de integritate și încredere
-excelente abilități de comunicare verbală
-rezistență la stres
-răbdare
-creativitate
-inovație
-căutare continuă de oportunități pentru îmbunătățirea mediului de lucru
-Dezvolți, implementezi și gestionezi strategia de social media
-Analizezi rezultatele fiecărei campanii de social media
-Organizarea în vederea gestionării și implementării proiectelor
-O înțelegere foarte bună a mediului digital
-Excelente abilități de comunicare
-Cunoașterea la nivel avansat a canalelor Social Media
-Know-how-ul și cunoștințe tehnice de Facebook, Instagram, Youtube , Linkedin, Pinterest...
-O bună înțelegere a algoritmilor și metricilor.
-Creativitatea
-Atenția ridicată la detalii
-Abilitățile excelente de multitasking.
Descrierea postului:
Postul de operator call center reprezinta interfata dintre client si companie.
Raspunde tuturor clientilor conform procedurilor interne si transmite prin aplicatia interna comenzile catre departamentul logistic.
Identifică problemele semnalate de client punându-i acestuia întrebări sistematice și specifice pentru o corectă diagnosticare a problemei
Completează și actualizează permanent baza de date a departamentului.
Descriere companiei:
SC NISRE SRL , compania care detine in portofoliu brandurile H2On si illy se ocupa cu livrarea serviciului in sistem water-cooler catre persoane juridice dar si persoane fizice, in aceeasi zi.