Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Social Media Specialist
Doreşti sa acumulezi experienţa si sa te dezvolti implicându-te în proiecte diverse si interesante?
Ai un potenţial uriaş pe care doreşti sa-l pui în valoare?
Dai dovada de proactivitate şi creativitate?
Hai sa ne cunoaştem şi împreuna sa exploram oportunitaţi de colaborare intr-o companie de prestigiu din domeniul real estate.
Obiectivul principal al rolului consta in managementul conturilor sociale, postarea si revizuirea de continut, managementul comunitatilor online, asistenta pentru specialistii de marketing.
Responsabilitatile principale:
-
sa realizeze si sa colaboreze la crearea strategiei de social media
-
sa genereze, sa editeze si sa publice continut unic, zilnic (text original, imagini, video sau articole);
-
sa realizeze si sa optimizeze paginile companiei pentru fiecare platforma astfel incat sa creasca vizibilitatea continutului social;
-
sa modereze continutul generat de useri, tinand cont de brand policy si brand tone of voice pentru fiecare comunitate;
-
sa realizeze calendarele editoriale si programarea postarilor;
-
sa imbunatateasca continuu actiunile din social media, folosindu-se de metricii si social data puse la dispozitie de fiecare platforma si Google Analytics;
-
sa urmareasca insight-urile si best practices si apoi sa propuna noi actiuni in functie de acestea;
-
sa colaboreze cu celelalte departamente pentru a creste vizibilitatea companiei, sa identifice key players si sa coordoneze aceste actiuni;
-
sa redacteze si sa publice articole pe platforma Wordpress si sa editeze text in platforme specifice;
-
sa participe activ in elaborarea strategiei de online marketing;
Candidatul ideal:
-
Aptitudini interpersonale exceptionale; abordare prietenoasa si entuziasta;
-
Abilitati excelente de organizare, planificare si gestionare a timpului de lucru; capacitatea de a respecta termenele stranse
-
Experienta de minim 3 ani în social media marketing sau alt domeniu de activitate asemanator;
-
Creativitate, inovatie în gândire si cu simt estetic dezvoltat;
-
Seriozitate, loialitate, corectitudine;
-
Reprezinta un avantaj absolvirea unei Facultati de Comunicare/Marketing/Business/PR
-
Abilitati excelente de consultanta, scriere si editare articole, de prezentare si comunicare
-
Experienta cu social analytics tools si Google Analytics, cunostinte de baza SEO
-
Cunostinte de baza despre online marketing si o foarte buna intelegere a canalelor de digital marketing
-
Cunostinte avansate limba Engleza
*Nice to have
Experienta in domeniul real estate.
Beneficii:
-
Salariu motivant acordat în functie de experienta, calificarile si abilitatile candidatului;
-
Pachet care include beneficii financiare si non-financiare;
-
Mediu de lucru placut, modern (locatia fiind în zona Dorobanti), cu oameni dedicati, care isi doresc sa se dezvolte continuu;
-
Integrarea într-un mediu profesionist, alaturi de o echipa deschisa, dinamica si de success;
-
Potential mare pentru dezvoltarea unei cariere profesionale într-o companie de prestigiu;
-
Program de lucru flexibil;
Cine suntem:
Nordis Group transformă viziunea în realitate.
Nordis este un grup de firme cu capital exclusiv românesc, având 12 ani de experiență pe piața de real estate. Format din 6 entități, își desfășoară activitatea în următoarele domenii: industrie hotelieră, dezvoltare imobiliară, construcții, consultanță imobiliară, arhitectură și administrare imobile.
Valorile care definesc Nordis sunt inspirate din valorile conducerii și ale oamenilor care formează echipa, din experiența profesională în domeniul imobiliar și principiile care i-au dat identitate companiei până astăzi.
Nordis Mamaia este cel mai mare hotel de 5***** de pe litoralul Mării Negre din România. Localizat în Mamaia Nord, proiectul se întinde pe o suprafață demp, are în componență 729 camere de hotel, magazine, cinematograf, săli de conferință și cel mai mare SPA dintr-un hotel de pe litoralul românesc.