Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal:
- Studii superioare finalizate constitue un mare avantaj.
- Experienta in Social Media minim 2 ani.
- Cunostinte avansate despre Social Media si Marketingul Online: cursuri absolvite in domeniu reprezinta un avantaj.
- Abilitati excelente de comunicare orala si scrisa.
- Initiativa, creativitate, atitudine pozitiva si deschisa spre rezolvarea problemelor.
- Dorinta permanenta de a ramane conectat la noutatile din domeniu; foarte buna intelegere a particularitatilor mediului online.
- Abilitatea de a lucra atat individual, cat si in echipa.
- Capacitate de analiza si masurare a rezultatelor campaniilor desfasurate.
- Atentie sporita la detalii.
Descrierea jobului:
- Managementul si operarea conturilor de Social Media (Facebook, Instagram) aferente diferitelor concepte de magazine fizice sau online.
- Posts: planificarea, generarea, publicarea și distribuirea conținutul zilnic (text, imagini, video sau HTML), inclusiv prin emiterea cerintelor pentru conceptul vizual si urmarirea crearii materialelor.
- Ads: selectarea tematicilor de campanii; crearea textelor aferente; emiterea cerintelor pentru conceptul vizual si urmarirea crearii materialelor; setarea campaniilor si stabilirea modalitatii de targetare a publicului tinta; monitorizarea si optimizarea campaniilor.
- Fans interaction: crearea si postarea raspunsurilor la intrebarile adresate de clienti.
- Urmarirea permanenta a nivelului de engagement si implementarea de actiuni creative care sa il influenteze.
- Definirea si implementarea in Social Media a actiunilor de promovare pentru campaniile speciale de vanzari.
- Definirea si implementarea in Social Media a actiunilor speciale de promovare aferente diferitelor campanii ale conceptelor de magazine sau brandurilor comercializate.
- Construirea si executarea strategiei de Social Media prin cercetare competitiva, analiza comparativa, identificarea si segmentarea audientei, identificarea de noi metode pentru promovarea prin canalele alocate.
- Monitorizarea constanta a rezultatelor actiunilor de promovare desfasurate si optimizarea acestora in vederea atingerii obiectivelor de campanie si obiectivelor generale.
- Optimizarea si valorificarea bugetului alocat canalelor de promovare pe care le gestioneaza.
- Conceperea de analize si raportari asupra activitatii de promovare prin canalele la crearea planului si strategiei de Marketing Online prin propuneri pentru imbunatatirea prezentei online, traficului si vanzarilor.
Descrierea companiei:
Entrad Partners SRL, este o companie ce activeaza in sectorul distributiei de utilaje si accesorii pentru industria ospitalitatii, precum si vanzare/distributia de echipamente electrocasnice si electronice refurbished.