Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilitati
- Creați și gestionați strategia de social media, cu rezultate definite
- Conducerea de campanii pe rețelele sociale pentru generarea de clienți potențiali și promovarea conștientizării mărcii
- Planificarea și programarea conținutului pentru a asigura niveluri ridicate de implicare măsurabilă
- Evoluția procesului intern de publicare socială în colaborare cu echipele din FInastra
- Actualizarea și menținerea politicii și liniilor directoare ale companiei privind rețelele sociale
- Deține o strategie de vânzare socială la Finastra, stimulând adoptarea în GTM
- Administrarea platformei de distribuție socială online a Finastra („Oktopost”),
- Dezvoltarea de sisteme și procese pentru a gestiona mai bine crearea și distribuția de conținut prin canalele sociale în diferitele linii de afaceri
- Definirea rezultatelor, evaluarea, urmărirea și raportarea în mod regulat a eficacității și impactului activității în rețelele sociale și recomandarea de strategii alternative
- Raportarea și partajarea periodică a informațiilor din ascultarea socială și sugerarea de îmbunătățiri
- Fii un evanghelist pentru rețelele sociale, atât pe plan intern cât și extern
Cerințe de competențe:
- Experiență dovedită în proiectarea și gestionarea strategiilor de social media, cu rezultate demonstrate
- Cunosc din punct de vedere tehnic, cu cunoștințe aprofundate despre platformele de social media și despre cum să optimizați cel mai bine utilizarea
- Lucrul în cadrul organizațiilor de marketing B2B pentru a maximiza eficiența campaniilor de marketing prin canalele sociale
- Experiență semnificativă în dezvoltarea strategiilor de vânzare socială și formarea funcțiilor de acces la piață cu privire la modul de utilizare și maximizare a rețelelor sociale
- Abilitatea de a interpreta analizele pentru a raporta performanța activităților, conținutului și canalelor din rețelele sociale și eficacitatea implicării în rețelele sociale
- Experiență de colaborare interfuncțională și de lucru în diverse regiuni, cu echipe/agenții la distanță