Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal
Experienta anterioara in domeniu
Cunostinte generale de operare pe calculator;
Permis de conducere ;
Disponibilitatea de a călători în afara județului de domiciliu, calatorii de doar o zi;
Abilități de comunicare și negociere;
Capacitate de planificare și organizare a activităților;
Deprinderea de a lucra in echipă.
Constituie avantaj cunoasterea limbii maghiare, engleze -nivel mediu.
Descrierea jobului
- pregateste comenzile, si efectueaza livrari catre clienti
-aranjeaza, pregateste, stocheaza marfa in depozit
-gestioneaza si urmareste stocul de materiale, intocmeste necesarul de materiale
-Efectuează vizite periodice la clienti;
-Aduce la cunoștinta clienților promoțiile si noutatile din domeniu
-Monitorizează concurența, prețurile, producători, tendințele și întocmește rapoarte săptămânale;
-Își desfășoară activitatea în așa fel încât să atingă obiectivele ce i s-au stabilit.
Beneficii:
-Mașină de serviciu
-Telefon mobil
-Tichete de masă
-Bonusuri în funcție de performanță