Software Engineer, Customer Success

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

WordPress VIP (WPVIP), divizia de întreprinderi a Automattic, este cea mai mare platformă agilă de management de conținut din lume. Suita noastră de soluții și servicii deschise aduce ușurința și agilitatea WordPress în inima celor mai mari întreprinderi din lume. Ecosistemul nostru mare și în creștere de tehnologii, servicii și integrări este conceput pentru a aduce libertatea și puterea open source clienților noștri, care includ Facebook, The New York Times, Salesforce și alte sute.


Despre Rol


Rolul de Customer Success Software Engineer este responsabil pentru asigurarea succesului tehnic final al clienților noștri în scalarea, construirea și implementarea aplicațiilor de clasă mondială pe platforma noastră puternică. În acest rol divers, orientat către clienți, veți oferi consultanță tehnică și arhitecturală și consiliere echipelor de clienți și conducerii; rezolva probleme complexe, adesea critice pentru misiune, cu implementările și aplicațiile clienților; promovează cunoștințele platformei și adoptarea de caracteristici pentru clienții noștri; și propunem, proiectăm și construim instrumentele și procesele care ne alimentează afacerea.


Ca parte integrantă a unei echipe de asistență sau consultanță la WPVIP, vă veți concentra pe nevoile și obiectivele tehnice ale clienților noștri. Dar veți avea, de asemenea, oportunități ample de a contribui la platforma WPVIP și la instrumentele open-source (inclusiv de bază WordPress) pe care le construim. Încurajăm rotația periodică la una dintre echipele noastre de produse pentru a contribui la platformă. În plus, rolul include oportunități continue de a livra cod și soluții ca parte a uneia dintre numeroasele noastre echipe de proiect.


Despre tine


  • Sunteți un inginer cu o dorință pentru rezultate din lumea reală. Este posibil să aveți experiență ca inginer de produs full-stack sau ca inginer în întreprinderi sau mass-media - dar sunteți gata să vă suflecați mânecile și să lucrați direct cu un spectru larg de clienți globali interesanți.
  • Aveți o înțelegere solidă a PHP-ului modern. De asemenea, este posibil să aveți rădăcini în JavaScript modern - fie cadre de aplicații front-end, fie Node.js.
  • Nu vei înceta niciodată să înveți. Ai dorința de a învăța rapid noi tehnologii.
  • Aveți o engleză scrisă excelentă și puteți comunica eficient cu clienții, uneori în circumstanțe stresante. Comunicarea este oxigenul nostru și baza a tot ceea ce facem.
  • Îți place să rezolvi în mod activ problemele. Sunteți entuziasmat de ideea unei rezolvări profunde și colaborative a problemelor în mod regulat și motivat de perspectiva a ceea ce veți învăța pe parcurs.
  • Este posibil să aveți experiență cu unele dintre următoarele: standarde din industria de inginerie software de-a lungul întregului ciclu de viață, standarde de codare și practici de codare în echipă, control sursă (în primul rând Git), procese de construire, metodologii de testare și infrastructuri cloud.
La ce să te aștepți


Știm că aplicarea la locuri de muncă poate fi stresantă și dorim să scăpăm de stres, oferind dinainte așteptări clare cu privire la ce să ne așteptăm de la procesul nostru. Am subliniat aici tot ce trebuie să știți, inclusiv toți pașii procesului, precum și modul în care abordăm angajarea (Notă: pentru postul de inginer software, CS, desfășurăm provocarea de codificare înainte de interviul Slack). Repetăm ​​mereu, așa că dacă ni se întâmplă să ni se alăture în acest proces, nu ezitați să ne oferiți feedback despre ce altceva putem include acolo!


Despre Echipa


Suntem în primul rând ingineri, deși mediile și experiențele noastre în viață și în carieră variază. De obicei avem o experiență profundă fie în dezvoltarea WordPress în sine (unii dintre noi sunt dezvoltatori/contribuitori de mult timp, tematici cu experiență și dezvoltatori de pluginuri) și/sau web (alții dintre noi sunt dezvoltatori cu experiență în mass-media sau tehnologie generală). avem un interes profund pentru cod, învățare și un angajament față de open source, WordPress și viitorul web-ului deschis.


De asemenea, suntem susținători pasionați ai clienților noștri. Nu ne este frică de situații ambigue sau provocatoare care implică cod, oameni sau ambele. Înțelegem contextele mai largi și umane ale deciziilor tehnice. Suntem capabili să comunicăm eficient între culturi și organizații, uneori în situații dificile. Suntem cel mai implicați atunci când rezolvăm probleme cu adevărat interesante în colaborare. Ne pasă de clienții noștri și împărtășim angajamentul de a-i ajuta să-și atingă obiectivele!


Ești gata să aplici? Completați formularul de mai jos și spuneți-ne cu ce puteți contribui echipei!


#AUS #US #EUROPE #UK #EMEA #APAC #LATM


Despre Automattic


Suntem oamenii din spatele WordPress.com, WooCommerce, Tumblr, Simplenote, Jetpack, Longreads, Day One, PocketCasts și multe altele. Credem în a face web-ul un loc mai bun.


Suntem o companie distribuită cu peste 2000 de automatişti în 96 de ţări, care vorbesc peste 120 de limbi diferite. Democratizăm publicarea și comerțul, astfel încât oricine are o poveste să o poată spune, iar oricine are un produs îl poate vinde, indiferent de venit, sex, politică, limbă sau țară.


Credem în Open Source și marea majoritate a lucrărilor noastre este disponibilă sub GPL.


Diversitate, echitate și incluziune la Automattic


Îmbunătățim diversitatea, echitatea și incluziunea în industria tehnologiei. La Automattic, dorim ca oamenii să-și iubească munca și să arate respect și empatie tuturor. Salutăm diferențele și ne străduim să creștem participarea grupurilor subreprezentate în mod tradițional. Comitetul nostru DEI implică specialiști în domeniul automatismului din întreaga companie și stimulează schimbarea la nivel de bază. De exemplu, acest grup a ajutat la facilitarea spațiilor private online pentru adunarea automatăștilor afiliați și ajută la desfășurarea unei serii lunare DEI People Lab pentru învățare ulterioară. Diversitatea, echitatea și incluziunea sunt o prioritate la Automattic, deși dăruirea noastră influențează mult mai mult decât doar Automatticienii: facem produsele noastre disponibile gratuit și traducem produsele noastre și oferim asistență clienților în numeroase limbi. Avem nevoie de instruire pentru echipele noastre de angajare și ne asigurăm că produsele noastre sunt accesibile pe diferite lățimi de bandă și dispozitive. Aflați mai multe despre dedicarea noastră față de diversitate, echitate și incluziune și despre grupurile noastre de resurse automatiste. diversitatea, echitatea și incluziunea și grupurile noastre de resurse pentru angajați .


Aplica pentru acest job


← Lucrează cu noi

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Automattic pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Automattic pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Automattic locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?