Despre misiune:
În acest rol veți fi responsabil pentru faza de testare a procesului de producție pentru a vă asigura că produsele finale îndeplinesc standardele băncii.
Despre rol :
Analizează, revizuiește și evaluează specificațiile produselor, proiectează documentele și calendarele pentru proiecte IT de dezvoltare/implementare și oferă feedback, construiește cadrul de asigurare a calității proiectului;
Analizați, revizuiți și evaluați regulile și procedurile de afaceri, fluxurile de lucru și diagramele pentru a asigura înțelegerea adecvată a implicațiilor de asigurare a calității proiectelor;
Ajută/Pregătește strategiile de testare, planurile de testare și regulile de acceptare;
Creați cazuri de testare/Suite de testare pentru diferite faze de dezvoltare/implementare și faceți recomandări echipelor de teste;
Efectuează Teste și identifică probleme, documentează activitatea de testare prin sisteme informaționale specifice;
Creați o abordare sistematică de asigurare a calității, asigurați evidența corespunzătoare a activității de testare;
Monitorizați activitatea testerilor și înregistrați-i;
Realizați rapoarte privind activitatea de testare, rezultatele testării și urmărirea/starea problemelor;
Participați, reprezentați și sprijiniți la întâlnirile de proiecte
Despre tine :
Diplomă de licență în Informatică/Inginerie sau domeniu conex sau calificare profesională echivalentă. Alternativ diplomă de licență în economie cu experiență și calificări dovedite în domeniul IT;
Minim 3 ani de experiență relevantă la locul de muncă (ar putea fi și ca BA cu minim 1 an de testare)
Abilități puternice de calculator, hardware, software și analitice;
Experiență cu instrumente și principii de management al testelor, instrumente de urmărire a erorilor;
Experiență cu planificarea proiectelor, metodologia Agile și Scrum;
Cunoaștere foarte bună a MS Office;
Bune abilități interpersonale și de management al oamenilor cu o bună abordare de rezolvare a problemelor;
Foarte bune abilități de comunicare verbală și scrisă și de prezentare;
O bună cunoaștere a limbii engleze pentru afaceri, atât scrisă cât și vorbită, este obligatorie;
Experienta in produse software din industria bancara si mediul IT reprezinta un plus;
Certificarile QA, ISTQB (Fundație) sunt o mare valoare adăugată.
Alătură-te echipei CEC Bank. Vei găsi:
O echipă orientată către client, pasionată de idei noi.
Experiență de învățare bazată pe competență.
Colegi deschiși și ambițioși, gata să-și ofere sprijinul.
Dacă v-am atras atenția, trimiteți-ne CV-ul dvs. prin e-mail: [email protected].