Software Quality Assurance Analyst

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Despre misiune:

În acest rol veți fi responsabil pentru faza de testare a procesului de producție pentru a vă asigura că produsele finale îndeplinesc standardele băncii.


Despre rol :

Analizează, revizuiește și evaluează specificațiile produselor, proiectează documentele și calendarele pentru proiecte IT de dezvoltare/implementare și oferă feedback, construiește cadrul de asigurare a calității proiectului;

Analizați, revizuiți și evaluați regulile și procedurile de afaceri, fluxurile de lucru și diagramele pentru a asigura înțelegerea adecvată a implicațiilor de asigurare a calității proiectelor;

Ajută/Pregătește strategiile de testare, planurile de testare și regulile de acceptare;

Creați cazuri de testare/Suite de testare pentru diferite faze de dezvoltare/implementare și faceți recomandări echipelor de teste;

Efectuează Teste și identifică probleme, documentează activitatea de testare prin sisteme informaționale specifice;

Creați o abordare sistematică de asigurare a calității, asigurați evidența corespunzătoare a activității de testare;

Monitorizați activitatea testerilor și înregistrați-i;

Realizați rapoarte privind activitatea de testare, rezultatele testării și urmărirea/starea problemelor;

Participați, reprezentați și sprijiniți la întâlnirile de proiecte


Despre tine :

Diplomă de licență în Informatică/Inginerie sau domeniu conex sau calificare profesională echivalentă. Alternativ diplomă de licență în economie cu experiență și calificări dovedite în domeniul IT;

Minim 3 ani de experiență relevantă la locul de muncă (ar putea fi și ca BA cu minim 1 an de testare)

Abilități puternice de calculator, hardware, software și analitice;

Experiență cu instrumente și principii de management al testelor, instrumente de urmărire a erorilor;

Experiență cu planificarea proiectelor, metodologia Agile și Scrum;

Cunoaștere foarte bună a MS Office;

Bune abilități interpersonale și de management al oamenilor cu o bună abordare de rezolvare a problemelor;

Foarte bune abilități de comunicare verbală și scrisă și de prezentare;

O bună cunoaștere a limbii engleze pentru afaceri, atât scrisă cât și vorbită, este obligatorie;

Experienta in produse software din industria bancara si mediul IT reprezinta un plus;

Certificarile QA, ISTQB (Fundație) sunt o mare valoare adăugată.


Alătură-te echipei CEC Bank. Vei găsi:

O echipă orientată către client, pasionată de idei noi.

Experiență de învățare bazată pe competență.

Colegi deschiși și ambițioși, gata să-și ofere sprijinul.

Dacă v-am atras atenția, trimiteți-ne CV-ul dvs. prin e-mail: [email protected].

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la CEC Bank pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la CEC Bank pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are CEC Bank locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?