Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal
- Minimum studii medii, absolvite cu diploma de bacalaureat;
- Abilitați bune de comunicare, prezentare și negociere;
- Energic, dinamic, perseverent;
- Experiență în vânzări, preferabil în promovarea și vânzarea de prestari servicii;
- Permis de conducere categoria B;
- Cunostinte bune utilizare PC (MS Office sau similare, e-mail, navigare Internet);
Responsabilitățile postului:
- Prezentarea cadrului de desfasurare a activitatii de arhivare documente, scanare documente, depozitare arhiva, produse arhivare, necesitatea executarii operatiunilor de arhivare conform legislatiei in vigoare;
- Administrarea și dezvoltarea permanentă a portofoliului de clienți;
Beneficii
- contract de munca pentru perioada nedeterminata
- salarizare în raport de performanță;
- masina serviciu, telefon, alte facilitati;
- facilitarea dezvoltării competențelor profesionale;
- posibilități de promovare;
Responsabilitati
*Negocierea, intocmirea contractelor, monitorizarea derularii si finalizarii acestora;
*Activitati de dezvoltare si mentinere a portofoliului de clienti;
* Realizarea de oferte, mentenanta contracte de clienti existenti;
* Identificarea necesitatilor clientilor, acordarea de consultanta de baza pentru clientii din portofoliu;
* Atingerea obiectivelor de vanzare stabilite, incadrare in target lunar;
* Eforturi pentru adaptarea pozitionarii firmei in contextul concurentei, pentru a creste vanzarile si gradul de satisfacere a clientului;
* Intocmire rapoarte de vizite la clienti, vanzari si rapoartele de activitate;