Chain IQ este o companie independentă, globală de servicii, care oferă achiziții strategice, tactice și operaționale clienților săi. Chain IQ operează din principalele sale centre – Zurich (sediu), New York, Londra, Singapore, București și Mumbai/Pune – și deservește în prezent peste 20 de țări (inclusiv Germania, Polonia, Hong Kong, China, Japonia și Australia). IQ-ul lanțului crește! Pentru a oferi clienților noștri în permanență un serviciu excelent, dorim să ne întărim în continuare echipa și, prin urmare, vă căutăm! 
Operațiuni de aprovizionare și cumpărare tactică - Consultant - vorbitor de limbă franceză Principalele dvs. responsabilități vor include:
         - Stabilirea si mentinerea relatiilor puternice cu clientul intern/extern 
 - Negocierea cu furnizorii și construirea de relații pozitive, pe termen lung. 
 - Evaluarea furnizorilor și analiza ofertei – oferiți informații și recomandări 
 - Respectarea standardelor corporative ale clientului, inclusiv utilizarea instrumentelor și proceselor de aprovizionare definite în livrarea inițiativelor de aprovizionare 
 - Asigurarea că KPI-urile funcționale, SLA-urile și alte obiective de performanță sunt îndeplinite, inclusiv obiectivele de economii 
 - Efectuați o analiză a cheltuielilor pentru a identifica în mod proactiv oportunitățile de economisire 
 - Estimați și raportați economiile 
 - Sprijiniți și rulați RFx, eAuction – creați și gestionați evenimentul în instrumentul de e-sourcing 
 - Identificarea modalităților de îmbunătățire a proceselor de business ca de obicei – inclusiv dezvoltarea de șabloane și procese standard și identificarea și implementarea oportunităților de automatizare 
 
Profilul tau:       - Bilanț dovedit de succes într-un rol similar 
 - Experienta de minim trei (3) ani in categoria Imobiliare 
 - Excelente abilități interpersonale, de comunicare și negociere. 
 - Abilități analitice și organizaționale puternice 
 - Abilitatea de a face mai multe sarcini și de a performa sub presiune 
 - Concentrat pentru a oferi economii și pentru a găsi în mod constant oportunități de reducere a costurilor pentru clienți 
 - Excelente abilități analitice și mentalitate 
 - Bune abilități de rezolvare a problemelor, management al relațiilor, management al escaladei și influențare cu o puternică orientare către client 
 - Bună înțelegere a proceselor operațiunilor de aprovizionare și a celor mai bune practici 
 - Gata să interacționeze cu părțile interesate de la toate nivelurile organizaționale 
 - O sursă axată pe livrare și un jucător de echipă care se simte confortabil să-și creeze propriul profil și credibilitate 
 - Experiență anterioară în lucrul cu oricare dintre instrumentele Source to Contract: SAP, Ariba, Zycus, Ivalua etc. 
 - Excelente abilități de comunicare scrisă și verbală în engleză și franceză 
 - Competente în Microsoft Office 
 
V-am trezit interesul? Ne-ar face plăcere să primim cererea dumneavoastră online completă prin intermediul butonului „Aplica”.