Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
RESPONSABILITATI:
- Utilizarea sistemelor specifice de management date pentru introducere/mentinere/modificare pentru orice actiune necesara producerii revistei saptamanale;
- Verificarea datelor logistice pentru articolele nou listate;
- Deschiderea / inchiderea/ mentinerea metrilor de raft in sistemul specific;
- Transmiterea primei cantitati de comanda pentru articolele noi listate;
- Realizarea/actualizarea planogramelor in soft la nivel de categorii pentru planurile de magazin definite;
- Realizarea periodica si ad-hoc a planogramelor pentru promotii specifice;
- Realizarea si interpretarea de rapoarte de la furnizorii de date de piata (Nielsen, GFK) pentru proiecte/actiuni specifice si on-demand;
- Realizarea analizelor necesare optimizarii alocarii spatiului la raft, atat inter-, cat si in interiorul categoriilor de produse, analize bazate atat pe date interne, cat si externe (Nielsen, GfK, altele).
CERINTE:
- Studii superioare;
- Experienta in domeniul conex de minimum 2-3 ani (dezvoltarea/gestionarea categoriilor, vanzari, perspectiva comerciala);
- Abilitati analitice relevante managementului de categorie si analizelor de optimizare a utilizarii spatiului la raft;
- Cunoștințe solide privind merchandising, categorie, clienți, produse;
- Cunostinte limba engleza (limba germana constituie avantaj)
- MS Office - utilizator avansat (PowerPoint, Excel);
- Abilitati de comunicare si negociere;
- Reactie adaptiva și rapida in situatii noi;
- Curios, proactiv, creativ și, in același timp, organizat si capabil sa interpreteze aspecte;
- Abilitatea de a prioritiza;
- Team-player, capacitate de a gestiona o organizatie matriciala, capabil sa construiasca relatii puternice cu colegii si conducerea superioara;
Activitate de teren: 20-30% pentru asigurarea implementarii planogramelor in magazine si pentru verificarea respectarii acestora si altor eventuale necesitati specifice;
BENEFICII:
- Rasplatim cu drag eficienta, implicarea si oferim: Bonus de performanta, laptop.
- Ne dorim pentru angajati un echilibru intre viata personala si cea profesionala si oferim: Tichete de masa si tichete cadou; Zile suplimentare pentru concediu de odihna; Asigurare de sanatate.
- Viitorul nostru esti tu si crestem odata cu tine. Iti oferim perspective de dezvoltare intr-un mediu de lucru sigur si dinamic si beneficiezi de: Traininguri/cursuri adaptate nevoilor tale, Bookster, Teambuilding, Programe de wellbeing, Posibilitatea de a te implica in proiecte foarte dinamice si extrem de interesante.