Space Planning Project Manager

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

RESPONSABILITATI:

  • Utilizarea sistemelor specifice de management date pentru introducere/mentinere/modificare pentru orice actiune necesara producerii revistei saptamanale;
  • Verificarea datelor logistice pentru articolele nou listate;
  • Deschiderea / inchiderea/ mentinerea metrilor de raft in sistemul specific;
  • Transmiterea primei cantitati de comanda pentru articolele noi listate;
  • Realizarea/actualizarea planogramelor in soft la nivel de categorii pentru planurile de magazin definite;
  • Realizarea periodica si ad-hoc a planogramelor pentru promotii specifice;
  • Realizarea si interpretarea de rapoarte de la furnizorii de date de piata (Nielsen, GFK) pentru proiecte/actiuni specifice si on-demand;
  • Realizarea analizelor necesare optimizarii alocarii spatiului la raft, atat inter-, cat si in interiorul categoriilor de produse, analize bazate atat pe date interne, cat si externe (Nielsen, GfK, altele). 

CERINTE:

  • Studii superioare;
  • Experienta in domeniul conex de minimum 2-3 ani (dezvoltarea/gestionarea categoriilor, vanzari, perspectiva comerciala);
  • Abilitati analitice relevante managementului de categorie si analizelor de optimizare a utilizarii spatiului la raft;
  • Cunoștințe solide privind merchandising, categorie, clienți, produse;
  • Cunostinte limba engleza (limba germana constituie avantaj)
  • MS Office - utilizator avansat (PowerPoint, Excel);
  • Abilitati de comunicare si negociere;
  • Reactie adaptiva și rapida in situatii noi;
  • Curios, proactiv, creativ și, in același timp, organizat si capabil sa interpreteze aspecte;
  • Abilitatea de a prioritiza;
  • Team-player, capacitate de a gestiona o organizatie matriciala, capabil sa construiasca relatii puternice cu colegii si conducerea superioara;

Activitate de teren: 20-30% pentru asigurarea implementarii planogramelor in magazine si pentru verificarea respectarii acestora si altor eventuale necesitati specifice;

BENEFICII:

  • Rasplatim cu drag eficienta, implicarea si oferim: Bonus de performanta, laptop.
  • Ne dorim pentru angajati un echilibru intre viata personala si cea profesionala si oferim: Tichete de masa si tichete cadou; Zile suplimentare pentru concediu de odihna; Asigurare de sanatate.
  • Viitorul nostru esti tu si crestem odata cu tine. Iti oferim perspective de dezvoltare intr-un mediu de lucru sigur si dinamic si beneficiezi de: Traininguri/cursuri adaptate nevoilor tale, Bookster, Teambuilding, Programe de wellbeing, Posibilitatea de a te implica in proiecte foarte dinamice si extrem de interesante.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Rewe Romania - Penny pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Rewe Romania - Penny pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Rewe Romania - Penny locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?