Specialist achizitii

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Atribuţiile principale şi sarcinile specifice:

- identifică necesarul de aprovizionare;

- negociază cu furnizorii preturile de achiziţie, încheie contractele cu aceştia;

- ia măsurile necesare pentru ca toate comenzile să fie executate în limita bugetului;

- recomandă alegerea produselor;

- întocmeşte şi analizează cererile de ofertă;

- supervizează derularea contractelor;

- elaborează propuneri de îmbunătăţire a procedurilor şi instrumentelor de lucru în scopul reducerii costurilor;

- analizează piaţa şi sistemul de livrare pentru evalua valabilitatea actuala şi viitoare a produselor;

- întocmeşte şi urmăreşte comenzile de aprovizionare;

Responsabilităţile postului: 

-               organizarea şi desfăşurarea activităţii de achiziţii la nivelul companiei;

-               optimizarea costurilor şi timpului,  derularea activităţilor în condiţii de siguranţă;

-               corectitudinea datelor raportate;

-               calitatea relaţiei cu furnizorii şi clienţii; 

-               folosirea eficientă a resurselor alocate departamentului;

-               responsabilitatea realizării sarcinilor de serviciu este dată de atribuţiile de serviciu cuprinse în fişa postului.

Autoritatea postului: 

-               negociază contractele cu furnizorii;

-               realizează analize şi rapoarte către superiori;

-               elaborează politicile, procedurile şi instrumentele de lucru necesare gestionarii activităţii de achiziţii la nivel de companie;

-               utilizează echipamente/consumabile/materiale, şi calculatorul puse la dispoziţie de firmă;

Specificaţiile postului:

             Nivel de studii: superioare, preferabil tehnice sau / şi economice

             Cursuri de pregătire: programe de gestiune, logistică, management general şi de specialitate

             Experienţă pe un post asemanator constituie un avantaj.    

             Cunoştinţe necesare:

-               cunoştinţe relevante în domeniu;

-               cunoştinţe operare PC – pachetul Office avansat;

             Caracteristici de personalitate, aptitudini şi deprinderi necesare :

-               flexibilitate, răbdare, atenţie la detaliu;

-               abilităţi manageriale şi de negociere;

-               abilităţi reale de planificare, organizare şi viteză de reacţie; 

-               rezistent la stres;

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Sc Agra'S S.A pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Sc Agra'S S.A pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Sc Agra'S S.A locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?