Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal
Abilitati de negociere;
Cunostinte aprofundate MS Office: word, excel, power point, outlook;
Experienta minim 2 ani intr-un post similar si in negocierea contractelor de achizitie, in domeniul de activitate comert / retail;
Utilizator de programe soft de tip ERP;
Cunostinte de limba rusa, cel putin nivel mediu (dar nu este conditie obligatorie);
Atentie concentrata si distributiva;
Capacitate de lucru in echipa;
Energie, dinamism, proactivitate;
Rezistenta la stres;
Dorinta de dezvoltare personala;
Capacitate foarte buna de planificare si organizare.
Descrierea jobului
Identifica, evalueaza si selecteaza potentiali furnizori, conform politicii de achizitii a companiei;
Negociaza cu furnizorii contractele de achizitii si cauta sa obtina conditii cat mai avantajoase de calitate, pret, termeni si conditii de plata si livrare, conform politicii de achizitii a companiei;
Raporteaza periodic situatia achizitiilor si a relatiilor cu furnizorii, realizeaza analize si comparatii periodice asupra eficientei procesului logistic si de achizitii;
Face analiza de piata si se informeaza in permanenta cu privire la noutatile care apar in domeniul de activitate: comert cu produse food si non food;
Supervizeaza derularea contractelor (raspunde pentru calitatea negocierii contractelor/actelor aditionale cu furnizorii);
Gestioneaza eficient stocurile;
Asigura si verifica procesul de expediere si urmareste comenzile de aprovizionare pana la receptia finala;
Prospecteaza piata de profil si conditiile de achizitii/livrare in vederea optimizarii continue a stocurilor, avand ca scop final obtinerea unei rotatii bune a acestora;
Obtine de la furnizori interni toate documentele insotitoare, cele privind calitatea, etc;
Stabileste forecasturi cu furnizorii;
Realizeaza si prezinta analize, comparatii de pret, liste de plati, prognoze si estimari precum si programe de productie catre superiori;
Mentine relatiile cu furnizorii si rezolva prompt problemele care pot aparea, in interesul si conform politicilor si procedurilor companiei;
Gestioneaza portofoliului de produse alocat;
Introduce comenzi furnizori in sistemul de gestiune, opereaza modificări, urmareste listările/delistările de preţuri în sistem;
Gestionează relaţiile cu magazinele.