Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Descriere post: Organizează și planifică activitațile de achizitie asigurând materialele necesare pentru desfășurarea lucrului.

Responsabilități:

  • Identifică necesarul de aprovizionare;
  • Centralizează necesarul de materii prime primite de la departamentele implicate;
  • Prospectează, evaluează și propune Managerului  de Achizitii furnizorii selectati;
  • Centralizează necesarul de materii prime primite de la departamentele implicate;
  • Introduce comenzile de aprovizionare in Charisma;
  • Urmarește confirmările de comandă şi livrările de la furnizori până în momentul livrării;
  • Negociază cu furnizorii preturile de achiziţie, încheie contractele cu aceştia;
  • Se asigură ca toate comenzile să fie executate în limita bugetului;
  • Întocmeşte şi analizează cererile de ofertă;
  • Recomandă alegerea produselor;
  • Participă la analize cerute pentru suportul deciziilor de business;
  • Respectă procedura de achiziții.

Profil:

  • Studii superioare economice ;
  • experiență de minim 2 ani in domeniu ;
  • cunoștințe bune de operare PC ;
  • cunoaștere Charisma ERP – constituie avantaj.

Beneficii:

  • Pachet salarial atractiv;
  • Bonusuri de performanță;
  • Tichete de masa.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la SC CARMISTIN INTERNATIONAL SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la SC CARMISTIN INTERNATIONAL SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are SC CARMISTIN INTERNATIONAL SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?