Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Descriere post: Organizează și planifică activitațile de achizitie asigurând materialele necesare pentru desfășurarea lucrului.
Responsabilități:
- Identifică necesarul de aprovizionare;
- Centralizează necesarul de materii prime primite de la departamentele implicate;
- Prospectează, evaluează și propune Managerului de Achizitii furnizorii selectati;
- Centralizează necesarul de materii prime primite de la departamentele implicate;
- Introduce comenzile de aprovizionare in Charisma;
- Urmarește confirmările de comandă şi livrările de la furnizori până în momentul livrării;
- Negociază cu furnizorii preturile de achiziţie, încheie contractele cu aceştia;
- Se asigură ca toate comenzile să fie executate în limita bugetului;
- Întocmeşte şi analizează cererile de ofertă;
- Recomandă alegerea produselor;
- Participă la analize cerute pentru suportul deciziilor de business;
- Respectă procedura de achiziții.
Profil:
- Studii superioare economice ;
- experiență de minim 2 ani in domeniu ;
- cunoștințe bune de operare PC ;
- cunoaștere Charisma ERP – constituie avantaj.
Beneficii:
- Pachet salarial atractiv;
- Bonusuri de performanță;
- Tichete de masa.