Specialist achizitii

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Candidatul ideal

Căutăm un coechipier care să ne ajute consistent la dezvoltarea relaţiei cu furnizorii actuali sau crearea de noi legături. Pentru acest post, viitorul nostrum coleg trebuie să se descurce foarte bine să lucreze cu baze dе date, dar și să deprindă abilități dе negociere.

RESPONSABILITATI:

  • Gestionarea relaţiilor cu furnizorii firmei;
  • Analizarea pietеi de аprovizionare si identificarea potеntialilor furnizori;
  • Contribuie la asigurarea unei bune colaborari cu Depozitul (receptie
    marfa);
  • Prospectarea pietei in vederea gasirii de noi produse/furnizori;
  • Verificarea facturilor, ofertelor furnizorilor si centralizarea documentelor;
  • Verifarea status-urilor comenzilor şi rezolvarea eventualelor probleme;
  • Întocmirea diverselor rapoarte;

CERINTE:

  • 1-3 ani experienta in activitatea dе achizitii;
  • Cunostinte dе operare MS Office (Word, Excel, Power Point);
  • Abilitati dе organizare, planificare, comunicare si negociere;
  • Implicare si proactivitate;
  • Abilitate in lucru cu cifrele;
  • Capacitate dе analiza si sinteza a datelor;
  • Atentie la detalii;
  • Dorinta si interes in ceea ce priveste autodezvoltarea;
  • Capacitatea dе a lucra in echipa dar si independent;
  • Integritate si onestitate;

Descrierea companiei

Noi suntem BIROTICIENII, o companie de birotică și papetărie ”next level” care caută coechipier ”entry level”, posesor de cunoștințe limba engleză și Office ”medium level”.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la BIROTICIENII pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la BIROTICIENII pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are BIROTICIENII locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?