Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
- Identificarea, evaluarea şi selectarea potentialilor furnizori;
- Gestionarea eficienta a stocurilor;
- Intocmirea, expedierea şi urmarirea comenzilor de aprovizionare pana la receptia finala.
- Intocmirea actelor de intrare a pieselor in gestiune, emitere bonuri de consum, transfer in depozite si avize expeditie marfa.
- Evidenta electronica a echipamentelor, sculelor furnizate din stocul existent (din magazie)
- Deplasare la furnizori pentru achizitie piese.
- Calcul pret si comparatie pret oferte.
- Cercetare de piata: concurenta, preturi, promotii, produse noi, studiul cataloagelor primite de la furnizori.
- Prelucrarea aprobarilor de tip PR/PO in sistemul ERP – JDE.
- Generarea comenzilor pe baza aprobarilor in sistemul ERP – JDE.
- Eliberare bonuri consum functie de rapoartele furnizate de catre mecanicii de service catre Supervizor.
- Asigura, gestioneaza si fiabilizeaza aprovizionarea comenzilor client, din punct de vedere cantitate si respectare termene.
- Este interlocutorul in relatia cu furnizorii, asigurand derularea eficienta a fluxului logistic de aprovizionare piese;
- Stabileste ordinea de tratare a cererilor Clientilor, functie de prioritati (urgente, piese critice, proiecte); cauta solutii de rezolvare a problemelor si asigura punerea lor in aplicare;
- Urmarirea, achizitia si inchiderea Regeturilor, in baza facturilor primite de la furnizori.
- Intocmire diverse analize despre funizori, cheltuieli, pe baza criteriilor selectate de superiori.
- Verificarea contractelor, astfel incat sa fie in concordanta cu politice companiei.
- Gestionarea si activarea cartelelor Vodafone, ce sunt folosite in device-urile GSM aflate in lifturi.