Cerinte post:
- Studii superioare - economice/tehnice
- Experienta intr-un departament de achizitii constituie avantaj
- Demonstreaza: abilitati de negociere, competente foarte bune in comunicare si relationare, simt de raspundere, integritate profesionala, lucru in echipa, motivatie pentru dezvoltare profesionala.
- Solide cunostinte de operare PC (MS Office)
- Limba Engleza : mediu/avansat
Responsabilitati:
- Asigura aprovizionarea cu resurse a santierelor (materiale, inchirieri echipamente, echipament individual de protectie, cazare, semnalizare etc.)
- Negociaza preturile si contractele cu furnizorii si prestatorii si le supune aprobarii superiorului
- Monitorizeaza piata furnizorilor si a categoriei de bunuri/servicii de care este responsabil, informeaza superiorul si departamentele interne din cadrul organizatiei asupra schimbarilor aparute in piata care pot avea un impact asupra organizatiei
- Este responsabil pentru coordonarea activitatii de colectare a informatiilor interne si externe in vederea evaluarii performantei furnizorilor, conform procedurii in vigoare
- Intocmeste baza de date Achizitii si o actualizeaza cu ofertele obtinute
- Transmite noile oferte negociate catre agentii pentru a fi introduse in baza de preturi
- Verifica onorarea comenzilor catre santiere in timp util
- Urmareste ca materialele achizitionate sa fie insotite de certificate de calitate si orice alte documente care sa ateste indeplinirea criteriilor de performanta solicitate
- Urmareste intocmirea de contracte de inchiriere/achizitii
- Este responsabil pentru identificarea in timp util a furnizorilor de materiale, echipamente, spatii de inchiriat etc.
- Respecta procedurile de achizitii
Pachet motivational:
- Salariu atractiv
- Tichete de masa
- Formare profesionala
- Acordarea scutirilor cf OUG