Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilitati specifice
- Participa la sedintele operative de lansare in fabricatie a comenzilor client, clarifica detalii sau preia spre solutionare solicitari din partea departamentului de productie/planificare
- Preia date/ informatii/ specificatii de la biroul de proiectare/departamentul de productie/planificare privind necesarul de materii prime si materiale/ servicii externe/ consumabile /piese de schimb, verifica stocurile sau listele furnizori si lanseaza cereri de oferta catre furnizorii sau prestatorii de servicii acceptati
- Extinde lista furnizorilor de produse si servicii, luand un prim contact cu acestia si intocmeste contracte acolo unde este cazul.
- Centralizeaza ofertele sub forma tabelului de decizie (verifica similitudinea ofertelor si respectarea criteriilor si conditiilor tehnico-economice impuse furnizorilor)
- Realizeaza prima negociere a conditiilor (pret/ termen/ conditii de plata/ conditii de livrare/ cantitati pe esolanari) si inregistreaza datele in acelasi table de decizie
- Prezinta datele superiorului ierarhic(doar pentru comenzile ce depasesc 5000 Euro), propunand lansarea comenzii de aprovizionare catre furnizorul cu punctaj maxim
- Redacteaza comanda de aprovizionare indicand toatedetaliile necesare, lanseaza comanda de aprovizionare catre furnizor si verifica receptionarea acesteia, precum si claritatea termenilor si conditiilor
- Intocmeste toate documentele in formatul standard al societatii, verifica si garanteaza trasabilitatea datelor de la specificatia tehnica sau lista de necesar si pana la factura furnizor.
- Respecta normele interne privind dreptul de semnatura pentru comenzile de aprovizionare (limite de valoare) :
- Pentru comenzi <1000 Euro - o singura semnatura;
- Pentru comenzi <5000 Euro - doua semnaturi;
- Pentru comenzi >5000 Euro - semnatura superiorului ierarhic.
- Mentine sub control ( prin monitorizare permanenta) situatia comenzilor de aprovizionare deschise, verificand periodic situatia furnizorului din acest punct de vedere
- Raporteaza superiorului ierarhic orice situatie sau stare de lucruri care ar putea influenta negativ receptionarea materialelor in conditiile descrise in comanda de aprovizionare si vine cu solutii pentru a remedia problemele existente.
- Intocmeste situatii centralizatoare cu comenzile de aprovizionare lansate intr-un interval calendaristic, astfel incat analiza si sinteza datelor sa poata fi realizata rapid
- Comunica departamentelor interne implicate date relevante privind comenzile de aprovizionare lansate la cererea acestora (termene/ cantitati/ preturi)
- Comunica permanent cu departamentul de productie/planificare in vederea optimizarii metodei de executie
- Comunica la termenul cel mai curand posibil lista activitatilor si/ sau componentelor critice pentru realizarea produsului finit catre toate celelalte departamente.
- Intocmeste raportul de postcalcul pe comanda (buget, actual, previzionat)
- Mentine actualizata lista furnizorilor de materii prime si materiale, pe categorii si domenii de activitate
- Participa la auditarea furnizorilor (verificarea capabilitatii acestora de a indeplini solicitarile transmise prin comanda)
- Se asigura ca pentru fiecare produs/ serviciu necesar exista in baza de date cel putin trei furnizori din aceeasi clasa (capabilitate tehnologica/ punctaj audit)
- Dialogheaza permanent cu furnizorii si prestatorii de servicii mentinand discursul propriu la standarde de comunicare profesionala
- Mentine deplina confidentialitate fata de terti privind toate aspectele tehnico-economice ale activitatii companiei de care ia cunostinta
- Verificarea calitativa a materiei prime in momentul receptiei,in cazul in care aceasta nu este conform standardelor se intocmesc documentele pentru retur.
- Introducerea materiei prime in 1C,si verificarea stocurilor permanent in acest program.
- Organizeaza transporturi pe baza solicitarilor emise de departamentul de productie/planificare.