Specialist achizitii

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

RESPONSABILITATI:

  • Identifica noi piete de desfacere a produselor si serviciilor companiei
  • Contacteaza potentiali clienti esterni si stabileste intalniri cu acestia
  • Asigura relatia directa cu furnizorii de materiale alocati
  • Prospecteaza piata internationala pentru identificarea de noi potentiali furnizori
  • Evalueaza performanta furnizorilor si face recomandari catre management
  • Analizeaza si asigura implementarea procedurilor de lucru agreate cu furnizorii externi
  • Asigura analiza indicatorilor de import
  • Negociaza termeni si conditii contractuale cu clientii externi si furnizorii
  • Pregateste documentatia de export si ofera suport clientului prin administrarea tuturor cerintelor specifice
  • Asigura logistica in relatiile companiei cu furnizorii cat si cu clientii externi
  • raspunde de gestionarea si indeplinirea formalitatilor vamale de export
  • Participa la targuri, expozitii internationale cu scopul identificarii unor noi oportunitati de colaborare
  • Solicita feedback in permanenta clientilor referitor la calitatea produselor si serviciilor oferite
  • Solutioneaza la timp si proactiv reclamatiile din partea clientilor
  • Face receptia cantitativa si calitativa a marfurilor sosite in depozit sau prin deplasare la sediul furnizorului.

 

CERINTE PROFIL:

  • Studii superioare economice si/sau tehnice
  • 3-5 ani in vanzari-export/import sau/si constructii
  • Cunostinte tehnici de vanzare & negocire (B2B si B2C)
  • Cunostinte import-export
  • Cunostinte financiare (instrumente de analiza financiara ref. profitabilitate)
  • Cunostinte operare PC (MS Office, navigare internet, Excel – la nivel avansat)
  • Permis de conducere categoria B
  • Cunostinte avansate de limba engleza
  • Cunoasterea oricarei limbi straine secundare reprezinta un avantaj (preferabil spaniola, italiana, greaca, bulgara);
  • Organizare si planificare;
  • Abilitati de negociere si persuasiune;
  • Orientare catre client;
  • Orientare catre rezultat
    Comunicare si relationare interpersonala

 

BENEFICII:

  • Un loc de munca intr-o companie lider de piata in domeniul pietrei naturale care pretuieste dezvoltarea competentelor, recunoastere si aprecierea performantelor;
  • Salariu motivant completate de tichete de masa, un sistem de bonusare a performantei in functie de rezultate, asigurarea transportului, abonament clinica privata, Bookster
  • Posibilitatea de dezvoltare a unei cariere intr-un mediu dinamic care imbina perfect profesionalismul cu tehnica si creativitate

Doar candidatii selectati  vor fi contactati.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la THEDA MAR SA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la THEDA MAR SA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are THEDA MAR SA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?