Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Sarcini si responsabilitati:
- Derularea procesului de achizitii IT (procese selectie furnizori, analize oferte,gestionare comenzi si stocuri echipamente, inventare periodice, etc);
- Facturarea serviciilor IT catre clientii interni/externi;
- Suport IT pentru sistemele/aplicatiile din sfera de responsabilitate;
- Intocmirea de statistici si rapoarte cu privire la activitatea de suport IT si cea de achizitii;
- Coopereaza la elaborarea procedurilor sistemului de management al calitatii ISO.
Cerinte:
-Cunostinte relevante IT: Aplicatii standard / Infrastructura basic;
- Studii medii/superioare, de preferinta in domeniul IT;
- Experienta in activitatea de facturare/gestionare servicii si echipamente constitue avantaj;
- Limba engleza avansat; limba germana constituie avantaj.
Calitati personale:
- Atitudine proactiva si spirit de echipa;
- Capacitate de lucru in conditii de stres;
- Comunicativ, responsabil, organizat.