Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilitati:
- Mentinerea relatiei cu furnizorii interni si externi- comunicare prin e-mail si telefon;
- Identificarea necesarului de aprovizionare pentru produsele din portofoliu;
- Urmarirea saptamanala a stocurilor de marfa pe fiecare categorie de produse, a vanzarilor si a comenzilor nelivrate;
- Analiza si lansarea comenzilor catre furnizori in functie de stategia/ planul de vanzari stabilit;
- Mentinerea nivelului optim de stocuri pentru produsele din portofoliul companiei;
- Urmarirea si solutionare a situatiilor "out-of-stock" si "overstock";
- Relatia cu firmele de transport;
- Urmarirea situatiei comenzilor lansate;
- Monitorizeaza toate activitatile legate de livrari, cu scopul de a asigura sosirea punctuala, preluarea livrarii;
- Realizarea diverselor analize si rapoarte de vanzari pentru fiecare categorie de produse.
Candidatul ideal
- Studii superioare finalizate
- Minim 3 ani experienta in domeniul achizitii-logistica
- Limba engleza – nivel avansat – OBLIGATORIU (furnizorii sunt externi – Italia, Belgia)
- Limba Italiana – nivel avansat – PLUS
- Cunostinte foarte bune de utilizare PC - pachetul MS Office
- Atentie distributiva, fire creativa, optimista, capabila sa gaseasca usor rezolvarea diferitelor probleme aparute
- Persoana sigura pe ea, responsabila in luarea deciziilor
- Foarte bune abilitati de comunicare
- Entuziasm si initiativa
- Flexibilitate, rabdare, diplomatie.