Obiectivele generale ale postului:
– Stabilirea unor relatii optime cu furnizorii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a problemelor curente;
– Prospectarea pietei de profil si a conditiilor de achizitii/livrare in vederea optimizarii continue a stocurilor, avand ca scop final obtinerea unei rotatii bune a acestora.
Responsabilitati si sarcini:
– Raspunde pentru calitatea negocierii contractelor/actelor aditionale cu furnizorii;
– Raspunde pentru calitatea si cantitatea produselor achizitionate;
– Identificarea, evaluarea si selectarea potentialilor furnizori;
– Negocierea contractelor de furnizare;
– Gestionarea eficienta a stocurilor;
– Expedierea si urmarirea comenzilor de aprovizionare pana la receptia finala
Studii, cunostinte si experienta:
–studii superioare sau in curs de derulare;
- cunoasterea limbii engleza (nivel mediu sau avansat);
- experienta de minim 1 an in cadrul unui departament de achizitii- constituie un avantaj;
- cunostinte operare SAP- constituie un avantaj;
- cunostinte operare PC (Windows, Word, Excel);
– abilitati foarte bune de comunicare si negociere, fermitate, discernamant, integritate, responsabilitate;
– permis de conducere categoria B.
Aptitudini si abilitati:
Aptitudini:
– Capacitate de comunicare interactiva deosebita;
– Lucrul cu documentele specifice (facturi, contracte, chitante, op, cec etc.);
– Exprimare concisa si clara prin utilizarea corecta a terminologiei de specialitate;
– Capacitatea de organizare eficienta a activitatii si de respectare a instructiunilor scrise si verbale.
Abilitati:
Responsabilitate, insistenta, perseverenta, echilibru si stapanire de sine, corectitudine, capacitate de lucru in conditii de stres, preocupare pentru perfectionarea pregatirii profesionale.