Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Cautam coleg nou pentru achizitiile de marfa – in special piatra naturala. O persoana cu experienta in achizitii, pasionata de negociere si comunicare, cu initiativa, reactii rapide si care sa gandeasca “outside the box”!
Ce ne dorim de la tine:
- Experienta minim 3 ani in achizitii/importuri
- Experienta in utilizarea unor programe tip ERP (SAP constituie un avantaj)
- Cunostinte de operare PC (Ms Office, Excel);
- Cunostinte bune de limba engleza
Iata ce vei face:
- Negociezi si gestionezi contractele de marfa cu furnizorii
- Pastrezi legatura optima cu furnizorii
- Estimezi necesarul de comenzi pe baza unui plan de vanzari in continua schimbare si plasezi comenzile de marfa
- Coordonezi, controlezi si te asiguri de bunul mers al procesului de achizitie marfa de la inceput pana la final (de la plasarea comenzilor pana in punctul in care marfa ajunge in tara)
- Comunici si colaborezi cu departamente de vanzari, logistica, depozit pentru importul marfurilor
- Optimizezi procesul de achizitii din cadrul companiei
- Prospectezi piata in vederea de noi colaborari
- Evaluezi furnizorii si intocmesti analize si situatii solicitate de management
- Rezolvi / urmaresti rezolvarea neconformitatilor privitoare la marfurilor aprovizionate
Noi iti vom oferi:
- Pachet salarial atractiv
- tichete de masa in valoare de 20 lei/zi
- daca esti din Cluj se ofera transport (avem colegi care fac naveta cu masina firmei) iar daca esti din zonele limitrofe Turzii se deconteaza bon de combustibil
- tichete cadou pentru diferite ocazii (Paste, Craciun)
- diverse beneficii (carti de la Bookster, petrecere de Craciun, abonament sala de fitness, cursuri de perfectionare, etc)
- cadouri pentru copiii angajatilor cu ocazia diverselor sarbatori
- ajutoare sociale (naşterea copilului, deces, etc)