Specialist achizitii

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Daca iti doresti sa lucrezi alaturi de o echipa orientata catre rezultate si profesionalism, asteptam cu interes sa te cunoastem.

Obiectivele postului:

  • Planifica, conduce si coordoneaza activitatea de aprovizionare a companiei in ritmul si cu materialele agreate conform politicilor si procedurilor companiei.
  • Asigură gestionarea personalului din subordine, alocarea de resurse, implementarea unor programe de lucru în funcție de planul de recepție și livrări,
  • Contribuie la elaborarea politicilor si procedurilor de aprovizionare/achizitie si participa la negocieri de materiale.

Atributiile postului:

  • Autorizeaza si aproba comenzi de aprovizionare;
  • Realizeaza planificarea estimativa bazata pe estimari de la departament vanzari
  • Stabileste, stocuri, furnizori si preturi impreuna cu conducerea;
  • Stabileste comenzile de materie prima pentru productie si magazine;
  • Negociaza contractele cu furnizorii de materie prima;
  • Negociaza cu furnizorii termenele de livrare si alte clauze contractuale necesare pentru imbunatatirea livrarilor si a raportului calitate-pret pe durata colaborarii;
  • Negociaza preturi de transport marfa
  • Răspunde de planificarea și coordonarea activităților administrative , este responsabil în organizarea și conducerea procesului de muncă din cadrul companiei,
  • Asigură buna funcționare și întreținerea tuturor instalațiilor și echipamentelor din cadrul companiei
  • Organizează și permanent ia măsuri pentru aprovizionarea completă și la timp ,
  • Organizează activitatea de livrare, astfel încât livrarea să se facă corect și la timp,
  • Întocmește corect și la timp necesarele de materiale,
  • Se asigură că personalul din subordine își îndeplinește corect sarcinile de serviciu și respectă programul de lucru,
  • Identifică și soluționează toate neconformitățile, conform procedurilor specifice.

Cerințe:

  • Vechime in munca: minim 5 ani,
  • Studii superioare cu diploma de absolvire,
  • Responsabil față de bunuri, procese și persoane, față de propriile acțiuni.

Beneficii oferite

  • card de masă după prima lună
  • card de fidelitate
  • ajutoare financiare pentru evenimente
  • pachete de produse/sărbători
  • zile libere pentru evenimente, etc.

Menționăm faptul că pachetul complet salarial și beneficii îl prezentăm în urma interviului.

Descrierea firmei

Ana şi Cornel este o companie românească cu activitate în domeniul producţiei de preparate din carne, cu capacitate de peste câteva zeci de tone pe an şi cu peste 800 de angajaţi.

De peste 20 de ani, Ana şi Cornel produce mezeluri de familie create şi certificate la standarde de calitate: salamuri, cârnaţi, specialităţi, crud-uscate, semipreparate, precum şi carne proaspătă de porc, vită și pasăre.

Produsele “ De la Ana şi Cornel” sunt comercializate în peste 80 de magazine proprii şi prin intermediul distribuţiei proprii la peste 3000 de distribuitori, hypermarketuri si export. În ultimii 5 ani, compania Ana şi Cornel, se menţine în Top 3 a celor mai importante companii din industria cărnii din Romania.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la S.C. Ana&Cornel S.R.L. pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la S.C. Ana&Cornel S.R.L. pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are S.C. Ana&Cornel S.R.L. locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?