Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Te asteptam la noi daca ai aceste studii, competente si abilitati:
- Studii superioare in domeniul economic
- Experienta in domeniul achizitiilor de minimum 5 ani
- Experienta pe Import/Export/formalitati
- Experienta in realizarea de rapoarte
- Nivel bun Excel
- Cunostinte in operarea unui program ERP
- Limba engleza nivel avansat
- Permis auto, categoria B
- Capacitate de invatare
- Adaptabilitate la taskuri multiple
- Buna capacitate de analiza si sinteza
- Reprezinta un avantaj parcurgerea unor cursuri in domeniul achizitiilor
Rolul tau presupune:
- Realizarea achizitiei prin proceduri specifice, dupa caz, cu intocmirea documentatiei de atribuire corespunzatoare.
- Verificarea existentei condiţiilor de lansare a achizitiilor solicitate de clientii interni.
- Estimarea achizitiei si intocmirea notei justificative pentru alegerea procedurii de achizitie;
- Punerea la dispozitie a documentatiei de atribuire;
- Primirea de clarificari la documentatia de atribuire si elaborarea raspunsurilor;
- Intocmirea deciziei pentru comisia de evaluare;
- Participarea in comisia de evaluare a achiziţiilor urmarind: verificarea cerinţelor minime de calificare/solicitari de completări, verificarea ofertelor economice, stabilirea ofertantilor calificaţi, stabilirea ofertelor admisibile,negocieri, stabilirea ofertei castigatoare;
- Analizarea si solutionarea contestatiilor;
- Intocmirea raportului de evaluare;
- Transmiterea adreselor de atribuire/nonatribuire;
- Intocmirea si arhivarea dosarului achizitiei (pe suport hartie si in format electronic);
- Evaluarea furnizorilor;
- Initiaza si urmareste comenzile de achizitii in sistemul ERP conform politicii de achizitii a companiei si a normelor si procedurilor interne;
- Supervizeaza stadiul de livrare al tuturor comenzilor, datele de livrare si problemele de informarea conducerii cu privire la intarzierile de livrare;
- Participarea la realizarea planului anual de achizitii.
- Urmarirea derularii procedurilor proprii de achizitie conform planului anual de achizitii; demararea acestora astfel incat sa fie finalizate inainte de expirarea contractului in vigoare; respectarea calendarului achizitiei;
- Furnizarea de informatii si rapoarte specifice superiorului ierarhic/functional; raportarea oricaror neconformitati/disfunctionalitati in activitatea de achizitii insotite de propuneri de actiuni corective/preventive/masuri de remediere;