Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Te asteptam la noi daca ai aceste studii, competente si abilitati:

  • Studii superioare in domeniul economic
  • Experienta in domeniul achizitiilor de minimum 5 ani
  • Experienta pe Import/Export/formalitati
  • Experienta in realizarea de rapoarte
  • Nivel bun Excel
  • Cunostinte in operarea unui program ERP
  • Limba engleza nivel avansat
  • Permis auto, categoria B
  • Capacitate de invatare
  • Adaptabilitate la taskuri multiple
  • Buna capacitate de analiza si sinteza
  • Reprezinta un avantaj parcurgerea unor cursuri in domeniul achizitiilor

Rolul tau presupune:

  • Realizarea achizitiei prin proceduri specifice, dupa caz, cu intocmirea documentatiei de atribuire corespunzatoare.
  • Verificarea existentei condiţiilor de lansare a achizitiilor solicitate de clientii interni.
  • Estimarea achizitiei si intocmirea notei justificative pentru alegerea procedurii de achizitie;
  • Punerea la dispozitie a documentatiei de atribuire;
  • Primirea de clarificari la documentatia de atribuire si elaborarea raspunsurilor;
  • Intocmirea deciziei pentru comisia de evaluare;
  • Participarea in comisia de evaluare a achiziţiilor urmarind: verificarea cerinţelor minime de calificare/solicitari de completări, verificarea ofertelor economice, stabilirea ofertantilor calificaţi, stabilirea ofertelor admisibile,negocieri, stabilirea ofertei castigatoare;
  • Analizarea si solutionarea contestatiilor;
  • Intocmirea raportului de evaluare;
  • Transmiterea adreselor  de atribuire/nonatribuire;
  • Intocmirea si arhivarea dosarului achizitiei (pe suport hartie si in format electronic);
  • Evaluarea furnizorilor;
  • Initiaza si urmareste comenzile de achizitii in sistemul ERP conform politicii de achizitii a companiei si a normelor si procedurilor interne;
  • Supervizeaza stadiul de livrare al tuturor comenzilor, datele de livrare si problemele de   informarea conducerii cu privire la intarzierile de livrare;  
  • Participarea la realizarea planului anual de achizitii.
  • Urmarirea derularii procedurilor proprii de achizitie conform planului anual de achizitii; demararea acestora astfel incat sa fie finalizate inainte de expirarea contractului in vigoare; respectarea calendarului achizitiei;
  • Furnizarea de informatii si rapoarte specifice superiorului ierarhic/functional; raportarea oricaror neconformitati/disfunctionalitati in activitatea de achizitii insotite de propuneri de actiuni corective/preventive/masuri de remediere;

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la SC VEOLIA ENERGIE PRAHOVA SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la SC VEOLIA ENERGIE PRAHOVA SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are SC VEOLIA ENERGIE PRAHOVA SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?