Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal
- Experienta de lucru in domeniul achizitiilor publice in constructii minim 1 an;
- Abilitati organizatorice, de relationare si comunicare;
- Cunoștințe medii despre legislația referitoare la achizițiile publice și normele de aplicare în vigoare;
- Aplecare spre invatare continua;
- Absolvent studii superioare (inginerie sau domeniu tehnic)
- Cunoștințe de utilizare a Sistemului Informatic (SICAP);
- Experienta in realizarea ofertelor tehnice si financiare in domeniul proiectarii;
- Abordare proactive, orientare spre solutii
Descrierea jobului
- Identifică anunțurile publicate pe website-urile oficiale (ex: SICAP) cu privire la contractele de achiziții publice de interes pentru companie;
- Relationeaza direct cu potentialii clienti/parteneri/experti ai companiei;
- Monitorizează și urmărește oportunități de licitații in domeniul proiectarii si consultantei;
- Gestioneaza derularea procedurilor de achizitie publica pana la momentul adjudecarii sau respingerii ofertei;
Oferta:
- Nivel de salarizare motivant
- Sistem de bonusare in functie de performanta;
- Contract de munca pe perioada nedeterminata
- Posibilitate de dezvoltare profesionala.