Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilitati:
- identificarea principalelor date ale procedurilor de achizitii publice existente
- intocmirea formalitatilor necesare elaborarii si prezentarii ofertelor in vederea participarii la procedurile de achizitii publice;
- monitorizarea permanenta a reglementarilor si conditiilor de calificare pentru participarea la procedurile de achizitii publice;
- intocmirea documentatiilor si ofertelor pentru procedurile de achizitie publica
- mentinerea legaturii cu autoritatile contractante sau cu organizatorii licitatiilor pe parcursul derularii procedurilor aferente
- gestionarea speciala a procedurilor si tuturor solicitarilor diviziei speciale alocate legate de ofertare/licitare;
- analiza tuturor informatiilor necesare pentru desfasurarea optima a activitatii departamentului de Achizitii Publice
- urmarirea si raportarea rezultatelor procedurilor de achizitie publica
- prioritizarea activitatii zilnice in functie de importanta acordata acesteia si evaluata in functie de expertiza anterioara in situatii similare
Cerinte:
- studii superioare finalizate
- competenta in achizitii publice (certificat Expert achizitii publice) - constituie avantaj
- cunostinte operare calculator (MS Office), cunostinte utilizare SAP, Navision constituie avantaj
- bun comunicator, cu abilitati de lucru in echipa
- capacitate de a crea relatii/contacte
- orientat pe solutii
- adaptabilitate la schimbare si imbunatatire continua
- abilitate de a lucra la nivel de detaliu, rezistent la stres si munca sub presiune
- abilitate de a lucra in echipa, flexibilitate, responsabilitate, proactivitate
- cunostinte de limba engleza la nivel mediu
- permis de conducere categoria B