Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Cerințe minimale:
- Studii superioare
- Cunoașterea legislației aplicabile în domeniul achizițiilor publice
- Cunoașterea modului de funcționare a platformei SICAP
Atribuții principale:
- Coordonarea și realizarea activităților de achiziții din cadrul firmei
- Gestionarea procedurii de achiziții ca proces intern: urmărirea, centralizarea și stabilirea termenelor intermediare, respectiv finale pentru realizarea cu succes a documentelor de calificare și a ofertei (tehnică, financiară) pentru procedurile la care se participă
- Identificarea și monitorizarea oportunităților de achiziții publice
- Gestionarea participarii la procedurile de achiziție publică, utilizând platforma SICAP. Postarea ofertelor pe SICAP in cadrul procedurilor de achizitie publica inclusiv achizitia directa respectand toate obligatiile care deriva din cerintele autoritatiilor contractante
- Analiza preliminară a documentației procedurii
- Întocmirea documentelor de calificare necesare participării la procedură, în conformitate cu cerințele din cadrul documentației de atribuire
- Centralizarea și verificarea dosarului de participare la procedura de achiziție
- Monitorizarea statusului procedurilor de interes aflate in desfasurare.
Oferta (beneficii, avantaje):
- Salariu in acord cu experienta
- Asigurare medicala privata
- Tichete de masa