Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Cautam o persoana comunicativa si organizata, care sa se alature departamentului de achizitii din sediul central Cumpana !
Responsabilitati:
-
Pregateste, lanseaza si urmareste comenzi de achizitie pentru materialele solicitate
-
Pregateste si lanseaza cereri de oferta, realizeaza corespondenta cu furnizorii
-
Analizeaza ofertele furnizorilor din punct de vedere comercial
-
Redacteaza contracte / comenzi si alte documente contractuale
-
Informeaza furnizorul si urmareste solutionarea neconformitatilor aparute la achizitii pentru furnizorii din portofoliu
-
Realizeaza diverse situatii si rapoarte, la solicitarea managementului.
Cerinte:
-
Experienta relevanta in activitati de achizitii sau in activitati administrative
-
Cel putin studii medii finalizate
-
Cunostinte de limba engleza – nivel avansat
-
Cunostinte de operare PC: Word, Excel
-
Foarte bune abilitati de comunicare; orientare catre identificarea de solutii, organizare, atentie.
Oferta:
- Mediu de lucru placut si posibilitati reale de dezvoltare profesionala;
- Transport asigurat din Bucuresti /voluntari (ruta Metrou Bucur Obor- Stefanestii de Jos si Metrou Costin Georgian - Stefanestii de Jos)
- Pachet salarial atractiv si motivant, care include:
- bonusuri de performanta
- tichete de masa
- telefon mobil