Specialist Administrativ si Recrutare

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Pentru clientul nostru, companie aflata intr-un proces de dezvoltare accelerata, lider zonal in domeniul fabricarii si comercializarii bijuteriilor si accesorii din metale si pietre pretioase, prezenta de 12 ani pe piata din Romania, angajam in vederea extinderii Specialist Administrativ si Recrutare

Se asigura: program profesional de pregatire cu scopul echiparii cu competente, program de integrare organizationala asistata, mentorat, plan de salarizare compensatii si beneficii. 

Postul reprezinta etapa intermediara, in avansarea catre pozitia de Specialist Resurse Umane - Coordonator Expansiune.



Cerinţele de baza ale postului:

 

  • Studii superioare finalizate.

  • Experienta minina 4 ani.

  • Dispus la deplasari in tara peste 50% din timpul serviciului.

  • Abilitati de comunicare.

  • Abilitati organizatorice.

  • Capabil sa utilizeze Microsoft Office la un nivel mediu-avansat.

  • Cunoasterea limbii engleze intelelgere, vorbire, scriere: nivel mediu-avansat.

  • Permis categoria B.

  •  

    Profilul candidatului ideal:

     

  • Capacitatea de a întelege punctele de vedere sustinute de ceilalti si de a formula adecvat  intrebarile.

  • Capacitatea de a duce lucrurile la bun sfarsit, cu minima interventie din partea celorlalti.

  • Capacitatea de a analiza, reflecta si a decide in situatii de incertitudine.

  • Capacitatea de a-si organiza munca intr-o maniera ordonata, clasificata, clara si sistematica.

  • Capacitatea de a-si gasi solutii la problemele cu care se confrunta.

  • Dorinta de a se dezvolta din punct de vedere personal si profesional.

  • Sociabil si extrovertit in relatia cu cei din jur.

  • Abilitati de comunicare si relationare.

  • Abilitati de decodificare a comportamentele celor din jur.

  • Deschidere si responsabilitate fata de valorile etice general valabile.

  •  

    Descrierea job-ului:

     

  • Planificarea si asigurarea necesarului resurselor umane.

  • Implementarea sistemului de recrutare, selectie si integrare a personalului.

  • Gestionarea bazelor de date ale companiei.

  • Controlul activitatii personalului.

  • Asigurarea bunei functionari administrative a retelei. 

  • Gestionarea relatiei cu celelalte birouri si departamente.

  • Participarea la programe de pregatire interne si externe.



  • Sistem de salarizare si beneficii:

     

    Sistem de salarizare 

    Salariu fix + Bonus de performata

    Sistem de compensatii adapatat eforturilor

    Sistem de beneficii adaptat pozitiei si rezultatelor


    Întrebări frecvente

    • Câte locuri de muncă sunt disponibile la GLOBAL VISION PARTNERS SRL pe Angajat.ro?

    • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la GLOBAL VISION PARTNERS SRL pe Angajat.ro?

    • Pe ce poziții are GLOBAL VISION PARTNERS SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?