Specialist asistență tehnică

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Clientul nostru, companie multinațională cu expunere în Europa și USA, specializată în furnizarea de soluții software și asistență tehnică pentru clienții săi, dorește extinderea și consolidarea echipei actuale de suport, cu Specialist asistență tehnică.

Cerințe: 

  • cunoștințe de limba franceză si engleză nivel avansat;
  • cunoștințe medii de utilizare hardware (PC și periferice ale acestuia);
  • cunoaștere peste medie a pachetului MS Office și abilități de intelegere si rezolvare a problemelor tehnice uzuale;
  • cunoștințe peste medie de utilizare a dispozitivelor mobile;
  • puternice abilități de comunicare și lucru în echipă;
  • capacitate bună de relaționare prin intermediul telefonului și în scris;
  • atitudine pozitivă orientată spre client și rezultate;
  • capacitate de adaptare, spirit de echipă, atenție la detalii;
  • abilități de prioritizare a activităților și de gestionare a timpului;
  • capacitate de a lua decizii corecte și rapide;
  • disponibilitate de lucru în ture.


Constituie un avantaj:

  • experiența anterioară pe o poziție similară.


Responsabilități: 

  • actualizează în sistem înregistrările cu detaliile tuturor acțiunilor întreprinse și cu noile informații obținute;
  • identifică cerințele specifice din partea clienților;
  • prioritizează activitățile în funcție de impactul acestora;
  • analizează și soluționează incidentele tehnice raportate în limitele competențelor;
  • menține contactul cu clienții și cu celelalte părți implicate în soluționarea incidentelor tehnice;
  • sugerează soluții pe termen mediu și lung;
  • oferă soluții prin telefon, e-mail sau conexiuni la distanță, în conformitate cu parametrii stabiliți.


Beneficii

  • posibilitatea de dezvoltare profesională în cadrul unei companii multinaționale
  • acces la oportunitățile interne de dezvoltare a carierei;
  • pachet beneficii atractiv: grilă salarizare motivantă, tichete de masă, asigurare medicală privată;
  • decontarea transportului;
  • programe de training specifice activității și de utilizare a instrumentelor de lucru.


Pentru mai multe informații despre companie, pozițiile vacante și serviciile pe care le oferim, vă rugăm să consultați site-ul nostru.

Train2Perform este o companie specializată în furnizarea de servicii profesioniste în domeniul Resurselor Umane. Echipa noastră oferă partenerilor de business soluții personalizate pentru optimizarea relațiilor interumane, acoperind următoarele domenii: recrutare și selecție de personal, training, consultanță și management al resurselor umane.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la SC TRAIN TO PERFORM SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la SC TRAIN TO PERFORM SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are SC TRAIN TO PERFORM SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?