Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Obiectiv: Gestiunea zonei operationale a functiunii Calitate
Principalele responsabilități:
- Utilizarea metodelor de rezolvare a problemelor/de analiza a cauzelor neconformitatilor referitoare la produse si procese (Metoda Cauza-Efect (ISHIKAWA), analiza Pareto) si a controlului statistic al proceselor pentru produsele/ materialele introduse in fabricatie (SPC, R&R etc.);
- Tratarea alertelor si reclamatiilor de calitate interne referitoare la materiale, piese si subansamble auto (de ex. in Raport 8D tip, in demers QRQC) si monitorizarea finalizarii la termen a actiunilor corective/ preventive din Raport 8D, RNAC, Fisa Reuniune Analiza Calitate si DAC;
- Urmarirea si raportarea Indicatorilor de Performanta privind calitatea produselor/performanta proceselor, numarul de Reclamatii/Incidente interne, tratate si rezolvate (ex. PPM, Ranking, Numar incidente calitate;
- Animarea analizelor/reuniunilor de Calitate interne si QRQC pentru Problemele interne;
- Propune proiecte de imbunatatire in zona lui de responsabilitate;
Cerințele postului :
- absolvent de studii superioare in domeniu, cursuri de specializare;
- bune abilităţi de comunicare şi de lucru în echipă;
- limba engleză la nivel avansat ;
- bune cunoştinţe de operare calculator MS Office;
- permis de conducere categoria B.
Doar candidaţii care corespund profilului comunicat vor fi contactaţi.