Specialist calitate

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Descrierea jobului

*Participa la întocmirea, revizuirea, menținerea Manualului Calitate si Mediu, procedurilor de sistem, instrucțiunilor generale, instrucțiunilor de lucru și ale altor documente specifice
*Promoveaza principiile si cerintele managementului calitatii, mediu, securitate si sanatate ocupationala in cadrul organizatiei
*Colaboreaza cu departamentele operaționale pentru stabilirea și îndeplinirea atat a obiectivelor de calitate cat si a cerintelor de calitate, mediu SSO
*Elaboreaza si implementeaza planul anual de audit in domeniul calitatii si mediului in conformitate cu procedurile interne specifice
*Identifica problemele de calitate și urmareste tratarea neconformităților
*Analizeaza reclamațiile și a sesizările primite de la clienți
*Propune modificari ale planului anual de audit in functie de nevoile organizatiei
*Participa la auditurile de la client, de certificare si audituri interne de proces si sistem, coordonate de catre Conducatorul echipei de audit
*Asigura acuratetea, claritatea si obiectivitatea rapoartelor de audit si a rapoartelor de neconformitate
*Realizeaza activitatile de follow-up ale auditurilor calitatii, mediu, securitate si sanatate ocupationala
*Elaboreaza rapoarte catre managementul superior in privinta rezultatelor auditurilor calitatii, mediu, securitate si sanatate ocupationala
*Participa la planificarea, organizarea si reprezentarea organizatiei in cadrul auditurilor externe in domeniul calitatii, mediu, securitate si sanatate ocupationala
*Efectueaza instruiri ale angajatilor in privinta Manualului Calitatii, mediu, securitate si sanatate ocupationala si procedurilor de sistem
*Menţine o relație permanenta cu autoritățile statului cu privire la aria de responsabilitate
*Raporteaza Managerului de Calitate

Candidatul ideal

*Studii superioare tehnice finalizate (avantaj – ingineria si managementul calitatii)
*Experienta solida si cunostinte in managementul calitatii, mediu, SSO (sisteme & procese) – minim 2 ani
*Curs de auditor intern conform ISO, specific in domeniul calitatii (ISmediu (ISsanatate si securitate ocupationala (IS
*Experienta in efectuarea auditurilor (minim 20 ore de audit) interne si externe (audit de secunda parte/ furnizor)
*Cunostinte GDPR
*Experienta 5S reprezinta un avantaj
*Abilitati de analiza si sintetizare a informatiei
*Persoana proactiva
*Gandire structurată, analitică, logică și critică, abordare asertiva
*Foarte bune abilitati de comunicare
*Limba Engleza – nivel avansat
*Cunostinte de operare PC - Microsoft Office (Word, Excel, Power Point)
*Disponibilitate pentru deplasari in tara

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Urgent Cargus SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Urgent Cargus SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Urgent Cargus SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?