Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Scopul postului:
Implementează şi administrează politicile şi practicile de remunerare ale personalului asigurând consultanţă profesională pentru a fi în concordanţă cu valorile şi obiectivele companiei. Efectuează analize specifice şi sprijină managementul companiei în implementarea, comunicarea şi gestionarea eficientă a politicilor şi programelor de compensaţii şi beneficii.
Activităţi principale :
- Pregăteşte, introduce şi verifică în sistemul informatic datele necesare calculului salarial;
- Verifică corectitudinea datelor înscrise în pontaj;
- Administrează concediile de odihnă, concediile fără plată, alte drepturi de natură salarială;
- Ţine evidenţa concediilor de odihnă şi calculează drepturile aferente acestora;
- Participă la studiile salariale, oferă suport în analiza şi interpretarea rezultatelor;
- Procesează datele rezultate în urma studiilor salariale, întocmeşte situaţii şi rapoarte relevante cu scopul de a elabora analize şi a formula concluzii privind nivelurile de salarizare din companie, comparativ cu nivelurile practicate pe piaţă;
- Întocmeşte rapoarte şi situaţii lunare, respectiv la solicitarea superiorului.
Cerinţele postului:
Studii: Studii superioare.
Experienţa în muncă: Cel puţin 2 ani experienţă în domeniul resurselor umane, de preferat în zona de compensaţii & beneficii.
Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
• Principiile si practicile sistemelor de recompensare;
• Bună cunoaştere a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Power Point);
• Limba engleză nivel avansat, scris şi vorbit;
• Capacitatea de a respecta termenele limită şi de a gestiona sarcini multiple;
• Capacitate de analiză, evaluare şi corelare a datelor şi a informaţiilor;
• Ascultare activă şi bune abilităţi de comunicare;
• Integritate;
• Spirit de echipă.