Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Academia de HR recrutează pentru Clientul său, companie de Legal, Contabilitate și Consultanță Fiscală cu un important background și portofoliu de clienți.
Pe lângă sfera de legal, compania desfășoară o gamă largă de servicii specifice de contabilitate (membru acreditat CECCAR), consultanță fiscală și HR (payroll/salarizare). Respectul acordat clienților și calitatea ireproșabilă a serviciilor oferite, alături de o bună înțelegere a realităților din țară plus o echipă tânără și un mediu de lucru unde se poate crește profesional reprezintă ancorele de succes ale companiei. Clienții provin din mai toate sectoarele de activitate și sunt clienți importanți și stabili care apreciază serviciile primite.
Pe partea de organizare internă și cultură organizațională Compania pune accent pe oameni, plecând de la principiul că cea mai importantă resursă de care dispune este echipa, o echipă ambițioasă de profesioniști fiecare în domeniul sau, oameni de calitate și frumoși.
Aflată în plină expansiune, compania se dezvoltă accelerat și este în căutare de noi colegi.
Specificațiile postului:
Educație
- Studii economice superioare
- Experiență în Contabilitate min. 2-3 ani, preferabil în firme de contabilitate/servicii contabile
- Membrii CECCAR sau în curs de certificare – avantaj important
Alte cerințe:
- Cunoaștere SAGA (avantaj important)
- Bune cunoștințe privind legislația contabilă națională
- Limba Engleză (conversațional)
- Cunoștințe Office (Excel)
- Capacitate/disponibilitate de a lucra în echipă
- Abilitați de comunicare/relaționare cu clienții
Personalitate
- Atitudine pozitivă, entuziasm și optimism
- Inițiativă, spirit practic
- Autonomie și independență
- Flexibilitate, deschidere, creativitate
- Integritate
Scopul principal al postului este să mențină relația cu clienții alocați pentru proiectele de Contabilitate.
Concret, iată câteva exemple de responsabilități:
- Preia din SmartBill în programul de contabilitate SAGA operațiunile financiar-contabile aferente clienților proprii
- Verifică documentele și rapoartele de contabilitate primară acolo unde este cazul)
- Extrage din programele contabile situații și rapoarte financiar-contabile pentru informarea clienților (facturilor emise/neîncasate, balanțe de verificare, etc)
- Efectuează operațiuni specifice închiderilor contabile lunare
- Asigură pregătirea declarațiilor și raportărilor periodice, lunare, trimestriale, semestriale și anuale
- Acordă asistență contabilă clienților pe diverse subiecte punctuale (neclarități, actualizări legislative)
- Ghidează activitatea colegilor juniori sau din internship
Ofertă:
- Mediu de lucru prietenos, echipă tânără și entuziastă
- Desfășori o activitate frumoasă unde nu te simți ca la muncă
- Proiecte variate, șansa de a acumula rapid experiență diversificată
- Locație centrală, accesibilă, aproape de metrou și foarte bine conectată la mijloacele de transport în comun
- Autonomie decizională și libertate de acțiune pentru clienții alocați (de la primul contact)
- Suport tehnic intern când și unde este necesar de la colegii/partenerii seniori
- Evenimente de companie (tembuildings, ieșiri, aniversări)
- Traininguri, suport dezvoltare profesională
- Abonament medical rețea cunoscută
- Pachet salarial motivant și diverse incetives per proiect
- Respect pentru timpul și ritmul personal, work-life balance
- Tichete de masă
- Oportunități de creștere/carieră
O șansă de a crește profesional lucrând pentru o companie de succes!