Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilitati:
- Monitorizeaza si verifica cu regularitate modul de implementare a prevederilor legale si a reglementarilor interne in domeniul pensiilor private;
- Contribuie la definirea metodologiilor de control intern, la identificarea controalelor si la aplicarea in misiunile de control;
- In urma verificarilor efectuate contribuie la realizarea raportului de control intern cuprinzand aspectele relevante, riscurile aferente observatiilor, propuneri de imbunatatire a modului de organizare a activitatii verificate;
- Urmareste si colecteaza informatii despre eventualele incalcari ale regulamentelor si procedurilor interne ale companiei si a modului de solutionare a situatiilor de neconformitate;
- Contribuie la actualizarea procedurilor interne ale companiei, in conformitate cu prevederilor legale si reglementarile in vigoare;
- Contribuie la elaborarea si implementarea procedurilor de control intern;
- Ofera suport necesar angajatilor companiei in probleme de conformitate;
- Contribuie la sesiuni de instruire pentru personalul companiei in domeniul conformitatii, prevenirii si combaterii spalarii banilor si finantarii terorismului;
- Participa la elaborarea planului de control intern si la derularea activitatilor de control din plan;
- Urmareste solutionarea reclamatiilor si sesizarilor adresate companiei.
Profil candidat:
- Studii superioare: licentiat sau in curs de absolvire;
- Constituie un avantaj experienta in control intern, audit intern, audit, financiar, administrare fonduri de pensii private;
- Foarte bune cunostinte MS Office (Word, Excel, etc);
- Limba engleza la nivel avansat.