Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Echipa Altran din Brasov cauta o noua/un nou coleg(a) care sa ni se alature ca
Specialist in coordonarea comenzilor de piese (cu limba germana!)
Echipa noastra:
- se ocupa cu Planificarea si controlul pieselor pentru BMW.
- are peste 40 de colegi, iar locatia echipei este in zona Coresi Business Park.
- lucram impreuna chiar daca momentan suntem izolati acasa datorita actualului context si ne ajutam unii pe ceilalti atunci cand avem intrebari sau avem nevoie de o parere.
- este formata din oameni de diverse varste, media de varsta fiind 34 de ani, cu diversitate in ceea ce priveste backgroundul profesional, si cu diverse experiente de viata.
- a crescut ca numar de angajati in timp, cu mentalitatea de echipa, nu individualista.
- suntem uniti si ne dorim sa integram in echipa o persoana cu aceleasi valori ca ale noastre.
Jobul oferit:
Are ca scop asigurarea si gestionarea partii logistice a comenzilor de piese, actionand ca o interfata intre furnizorii desemnati ai clientului la nivel global si reprezentantii clientului din München.
Jobul consta in:
- Preluarea cererii de comanda, validare pret, furnizor, cantitate necesara, termene de livrare;
- Lansarea si urmarirea comenzii de piese in SAP;
- Realizarea modificarilor pe parcursul comenzii legate de pret, furnizor, date de livrare etc.;
- Solutionarea posibilelor probleme de livrare aparute impreuna cu furnizorii, dar si cu reprezentantii clientului din Germania;
- Gestionarea posibilelor incidente aparute post-livrare:
- Reclamatii legate de livrare: probleme pachet necoresponzator, piese neconforme comenzii, lipsa documentatie insotitoare etc.;
- Reclamatii legate de decontari sume: verificarea specificatiilor versus detalii de facturare;
- Actualizarea constanta a bazei de date cu furnizori;
- Mentinerea relatiei cu furnizorii la nivel global, predominant in limba germana si partial in limba engleza;
- Mentinerea relatiei cu clientul telefonic, skype si email exclusiv in limba germana.
Ce cautam?
- Sa fi acumulat deja experienta anterior in domeniul logistic sau de achizitii, preferabil in industria constructoare de masini pentru o intelegere mai rapida a jobului;
- Sa vorbesti limba germana la nivel minim (scris si vorbit), aceasta cerinta fiind eliminatorie;
- Abilitati de limba engleza la nivel min. B2 (scris si vorbit) pentru ca vorbim si cu furnizori globali;
- Sa fi lucrat deja anterior cu orice modul din SAP, preferabile ar fi oricare din modulele din zona de supply chain manangement (MM, PP, SD, TM, QM, PM) de logistica/productie/coordonare materiale/distributie;
- Sa fii o persoana comunicativa, fara teama de a vorbi in germana si engleza cu persoane de alta cultura in vederea rezolvarii unor probleme presante;
- O persoana proactiva si careia ii place sa isi focuseze atentia pe rezultate;
- Sa fii extrem de organizat(a) si sa ai structura in ceea ce faci;
- Sa fii responsabil(a) si sa iti placa sa te implici;
- Sa fii obisnuit(a) deja cu respectarea termenelor limita, sau sa fii dispus(a) sa inveti sa lucrezi sub presiunea lor.
Apreciem interesul tuturor celor interesati, insa pentru a putea obtine un interviu va rugam sa tineti cont de cerinta eliminatorie de limba germana la nivel de min. .
Doar aplicatiile care indeplinesc aceasta conditie vor putea fi luate in considerare.
Va multumim frumos pentru intelegere si pentru interes.
Nota:
- Datorita actualulului context, TEMPORAR startul jobului va avea loc in regim de tele-munca.
- Contractul de munca va fi intocmit pe termen nedeterminat cu 90 de zile de proba, norma intreaga de lucru de 8 ore, program de lucru de luni pana vineri.