Specialist Customer Service

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

People Point recruteaza pentru clientul sau, cel mai mare producator de blocuri ceramice din lume si cel mai mare producator din Europa de caramizi pentru fatada si tigle ceramice, o pozitie de Specialist Customer Service. Compania este prezenta in 30 de tari si are 197 de unitati de productie.

 

Pozitia face parte din echipa Customer Service a companiei si raporteaza managerului Customer Service.

 

Responsabilitati:

 

  • Prelucreaza, verifica si confirma in SAP comenzile sosite de la distribuitori;
  • Comunica telefonic, pe email cu distribuitorii, colegii din departamentul vanzari, mentine legatura cu alte persoane/departamente/furnizori/colaboratori in vederea indeplinirii responsabilitatilor pozitiei;
  • Confirma comenzile catre distribuitori in baza limitei de credit si raportului de clienti , tinand cont de stocul din fabrici si alocarile de marfa;
  • Urmareste comenzile pana cand marfa ajunge la destinatie, astfel incat termenul de livrare sa fie minim;
  • Intocmeste si verifica facturile proforma, facturi de marfa avans, storno avans, bonus, paleti retur;
  • Transmite documente pe email, fax sau diverse platforme;
  • Verifica lista de incasari si limita de credit in baza carora lanseaza liberul de incarcare la fabrici;
  • Efectueaza calculatii pentru discounturi suplimentare si comenzi speciale;
  • Inregistreaza facturile de transport in monitorul de transport, respectand conditiile contractuale de transport;
  • Prelucreaza comenzile de custodie tinand cont de cantitatile maxim aprobate/distribuitor si lanseaza liberul de incarcare la fabrici. Se asigura ca exista contract custodie & fila CEC valabile;
  • Prelucreaza comenzi de scoatere din custodie, emite factura fiscala, intocmeste raport referitor la custodii;
  • Urmareste intoarcerea PV incarcare descarcare de la transportatori, arhiveaza aceste PV pe fiecare transportator in parte, respectiv face demersuri pentru recuperarea celor lipsa;
  • Intocmeste PV predare primire custodii pentru marfa de import;
  • Urmareste intoarcerea PV predare primire custodii de la distribuitori, arhiveaza aceste PV, respectiv face demersuri pentru recuperarea celor lipsa;
  • Indosariaza si arhiveaza avizele /pe fabrici in ordine cronologica precum si alte documente.
  • Colaboreaza cu echipa de vanzari, distribuitori si cu alte departamente pentru buna desfasurare a activitatii;
  • Raporteaza periodic catre management si urmareste indeplinirea indicatorilor cantitativi si calitativi.

 

 

Cerinte, experienta necesara:

 

  • Studii superioare;
  • Experienta de munca de cel putin 5 ani, de preferat in service B2B;
  • Limbi straine: engleza;
  • Cunostinte MS Office (Word, Excel, PowerPoint), SAP, alte platforme webshop B2B;
  • Demonstreaza ablitati de lucru in mod structurat si responsabil, cu atentie la detalii si atentie distributiva;
  • Este o persoana deschisa, cu bune abilitati de comunicare, rabdatoare, calma, cu orientare catre client si care poate lucra in echipa;
  • Are disponibilitate de asimilare de informatii si perfectionare intr-un ritm rapid;
  • Are o atitudine pozitiva, de incredere;
  • Demonstreaza ca poate prelua si gestiona sarcinile in mod eficient, organizat, cu rezultatul asteptat.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la PEOPLE POINT pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la PEOPLE POINT pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are PEOPLE POINT locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?