Ce responsabilitati vei avea:
- Elaborezi concepte de produs si procese
- Elaborezi cerintele de business si specificatiile tehnice de produs
- Coordonezi echipe de proiect / colaborezi cu persone din echipe de proiect
- Elaborezi conditiile de asigurare, documente pentru clienti, normele metodologice si proceduri, ghiduri si documente suport
- Monitorizezi ciclul de viata al produselor precum si evolutia portofoliului aferent
- Propui modificari de produse / procese
- Oferi suport suport specific altor departamente (vanzari / contact center)
- Efectuezi analize si raportari ad hoc
Ce asteptam de la tine:
- Studii superioare
- Limba engleza – nivel avansat
- Cunostinte avansate Microsoft Office (Excel / Power Point)
- Experienta in asigurari de viata minimum 5 ani
- Experienta in coordonarea proiectelor si / sau analiza de business constituie un avantaj
- Abilitati de comunicare si relationare, abilitati de negociere, gandire analitica, orientare spre rezultate, atentie la detalii, spirit organizatoric si abilitati deplanificare si sinteza a informatiilor
Ce iti oferim:
- Oportunitatea de a lucra intr-o companie solida pe piata din Romania, cu acces la programe si know-how din cadrul grupului Allianz
- Un model de lucru hibrid si un program flexibil
- Oportunitati de cariera si de dezvoltare profesionala in cadrul unei companii multinationale
- Asigurare de sanatate si de viata, si posibilitatea de a adera la fondurile de pensii facultative
- Tichete de masa si tichete cadou
- Prime de vacanta, de sarbatori si aniversare in functie de vechimea in companie
- Oferte si servicii atactive: reduceri la politele de asigurare Allianz-Tiriac, 7Card, abonament Bookster etc.
Nota: Acest material este dedicat tuturor persoanelor indiferent de gen.
*Informatii privind protectia datelor si drepturile pe care le ai in ceea ce priveste datele tale personale sunt disponibile pe www.allianztiriac.ro in sectiunea Cariere - Notificare privind prelucrarea datelor cu caracter personal - candidati, pe care te invitam sa o consulti.